سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
یاوری

حوزه/معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر فریضه ای واجب است،گفت:ترویج فریضه امر به معروف و نهی از منکر عاملی مهم در پیشگیری از آسیب های اجتماعی محسوب می شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، احسان یاوری،معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان،امروز در سومین جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر لرستان با بیان اینکه برای اشاعه و ترویج فریضه امر به معروف و نهی از منکر باید همت جهادی و انقلابی داشته باشیم،افزود:ترویج و نهادینه کردن فریضه امر به معروف و نهی از منکر وظیفه ای شرعی و عاملی مهم در پیشگیری از آسیب های اجتماعی محسوب می شود.

وی با اشاره به اینکه موضوع مطالبه گری موضوعی مهم در ترویج فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه است،اظهار داشت: برای اشاعه و ترویج فریضه امر به معروف و نهی از منکر باید مطالبه گر باشیم و برای احیای آموزه های دینی و انقلابی در جامعه رسالت شخصی و همگانی خود را انجام دهیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان افزود: با توجه به جایگاه ،شانیت و شناسنامه دار بودن مجموعه امر به معروف ونهی از منکر، این مجموعه اجازه نخواهد داد مطالبه گری از دایره اخلاق و قانون خارج شود.

یاوری با بیان اینکه فریضه امر به معروف و نهی از منکر نباید تنها محدود به حکم قرآنی خاصی از جمله عفاف و حجاب شود،خاطر نشان کرد: ستاد امربه معروف و نهی از منکر باید چترش را باز کند و گروه های مطالبه گر در همه زمینه ها ذیل این ستاد آموزش ببینند و برای احکام دینی و قرآنی جامعه مطالبه گر باشد.

وی در پایان بر احیا،اشاعه و ترویج فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه تاکید کرد و گفت:مدیران ستادهای امر به معروف و نهی از منکر در شهرستان ها باید نیروهای تبلیغ در این حوزه را آموزش دهند تا شاهد خروجی اثرگذار فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha