دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تصاویر/ دیدار مدیر حوزه علمیه خراسان با آیت الله اعرافی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خراسان، ویژگی هایی چون اخلاص و ولایتمداری سردار سیدرضی را رمز سعادتمندی این شهید والامقام دانست و تاکید کرد که رژیم جعلی صهیونیستی باید تاوان بدهد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد، حجت الاسلام و المسلمین علی خیاط در پیامی ضمن تبریک شهادت و تسلیت فقدان شهید سیدرضی موسوی، از اخلاص او گفت و تاکید کرد که رژیم صهیونیستی باید تاوان بدهد. متن پیام مدیر حوزه علمیه خراسان به این شرح است:

انا لله و انا الیه راجعون
شهادت سردار سرتیپ پاسدار، سید رضی موسوی، بار دیگر نشان داد که مردان مخلص در اندیشه ناب اسلامی و در میان تمام پدیده ها و رویدادهای جهان، تنها یک مسیر را می شناسند و آن شهادت است.
این شهید که همرزم و همراه سردار پرافتخار، حاج قاسم سلیمانی بود، از جمله بزرگان مبارزه با صهیونیست جنایتکار و استکبار تروریست، و البته پشتیبان و یاور مقتدری در جبهه مقاومت محسوب می شد که تاثیر زیادی در صحنه های گوناگون مبارزه داشت.
اینجانب که ایام مسئولیت در دمشق به واسطه مراودت و آشنایی با این شهید عزیز، تقوا، اخلاص، ولایتمداری و انقلابی‌گری او را بارها از نزدیک مشاهده کرده و رمز سعادتمندی اش را همین نکته ها می دانم، ضمن تبریک شهادت و تسلیت فقدان شهید سیدرضی، تاکید می کنم که رژیم جعلی صهیونیستی باید تاوان این توحش‌ها و جسارت‌هایش را بدهد و انشاءالله خون این شهید و شهدای بی گناه جبهه مقاومت و غزّه، اضمحلال و نابودی مفتضحانه اسرائیل را رقم زند و زمینه ساز برقراری دولت عدالت محور حضرت بقیه الله الاعظم عجل الله تعالی فرجه شود.
علی خیاط
مدیر حوزه علمیه خراسان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha