شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
سردار فدوی

حوزه/ جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به آثار و نمادهای شکست انگلیس در شهر  بوشهر، گفت: این آثار نشانه رشادت مردان این سرزمین و مایه افتخار برای شهری است که آثار رشادت مردانش در جای جای آن وجود دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، سردار علی فدوی جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شامگاه چهارشنبه در یادواره شهدای شهرستان بوشهر با اشاره به رشادت‌ها و ایستادگی و مقاومت مردم استان بوشهر در طول تاریخ در برابر دشمنان، اظهار داشت: علمای این استان نقش به‌سزایی در این مساله داشتند و بوشهر در پشت سر علما در طول تاریخ چند صد ساله به این ایستادگی مفتخر بوده است.

وی با بیان اینکه بسیاری از شهرهای ایران پس از انقلاب اسلامی در مقابل دشمنان ایران ایستادند، اظهار کرد: در تاریخ بوشهر و در گذشته دلاورمردی همچون رئیسعلی دلواری تکلیف مدارانه بلند شدند و مقابل آنها ایستادند.

سردار فدوی با اشاره به آثار و نمادهای شکست انگلیس در شهر بوشهر، ابراز کرد: این آثار نشانه رشادت مردان این سرزمین و مایه افتخار برای شهری است که آثار رشادت مردانش در جای جای آن وجود دارد.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، با بیان اینکه عده‌ای سعی کردند این آثار را از بین ببرند اما مردم هوشیار بوشهر نگذاشتند، خاطرنشان کرد: شهدایی در این شهر حضور دارند که در مقابل با دشمن ایستادگی و جان خود را فدا کرده و بر اساس آیات و روایات همین شهید می‌تواند مردم را شفاعت کند.

سردار فدوی در ادامه به فتنه سال گذشته اشاره کرد و با اشاره به رویکرد غرب در فتنه و جنایت‌های امروز اسرائیل در غزه، یادآور شد: کسانی که به دنبال فریب زنان ما بودند و خودشان را مدافع زنان معرفی می‌کردند، ۸۲ روز است که در حال حمایت از جنایت علیه زنان و کودکان در غزه هستند. ، همانگونه که دشمن پشت‌پرده زنان را علیه جمهوری اسلامی به خیابان آورده، زنان مسلمان ایران باید مقابل آن برخیزند و بوشهر در این موضوع نیز الگو شود.

وی با اشاره به شکست آمریکا در خلیج فارس در طول تاریخ، تصریح کرد: اولین مقابله نسبت به آمریکا توسط ایران در خلیج فارس از بوشهر انجام شد و دلیرمردان بوشهری با تجهیزات کمی که داشتند در مقابل تجهیزات پیشرفته آمریکا ایستادند و نشان دادند که بوشهر هر وقت بخواهد می‌تواند هر کاری را انجام دهد.

سردار فدوی ادامه داد: آمریکا علاوه بر سردار سلیمانی که او را شهید کردند و آن را اعلام کردند، تنها یک بار دیگر نیز به طور مستقیم وارد شده بودند و در خلیج‌ فارس شهید نادر مهدوی را به شهادت رساند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha