شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام مسعود محمدی

حوزه/ حجت الاسلام محمدی گفت: مایه تأسف برای جهانیان است که سازمان ملل و شورای امنیت با دیدن جنایات بی‌سابقه صهیونیست‌ها هیچ عکس العملی از خود نشان نمی‌دهند که این نشان می‌دهد سازمان ملل امروز به دستاویز قدرت‌های استکباری همانند آمریکا تبدیل شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، حجت الاسلام مسعود محمدی امروز در نشست با جمعی از طلاب بسیجی شهرستان بیجار، اظهار داشت: امروز در همه عرصه‌ها شاهد حضور نیروهای بسیج به صورت فعال هستیم که این را باید از برکات انقلاب و امام راحل دانست.

استاد حوزه علمیه استان کردستان افزود: در دوران دفاع مقدس بسیج با تمام قدرت و ایمان خود در مقابل دشمن بعثی قرار گرفت و بعد از پایان یافتن دوران دفاع مقدس نیز بسیج صحنه خدمت به ملت را رها نکرد و امروز در بیشتر حوزه‌ها حضوری ماندگار و جهادی دارد.

حجت الاسلام محمدی، ضمن محکوم کردن جنایات صهیونیست‌ها علیه مردم غزه، یادآور شد: امروز رژیم منحوس صهیونیستی در راستای عملی کردن نیات شیطانی خود دست به یک نسل کشی بزرگ در غزه و فلسطین زده است.

وی خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی با چراغ سبز آمریکایی‌ها و انگلیسی‌ها و نیز حمایت تسلیحاتی و مالی آنها، دست به یک نسل کشی بزرگ در غزه و فلسطین زده و بی‌شک برای از بین بردن وحدت مسلمین برنامه‌های بسیاری در دستور کار دارد.

استاد حوزه علمیه استان کردستان ابراز کرد: در این میان مایه تأسف برای جهانیان است که سازمان ملل و شورای امنیت که جنایات بی‌سابقه صهیونیست‌ها را می‌بینند، هیچ عکس العملی از خود نشان نمی‌دهند و در مقابل این جنایات تنها به قطعنامه و صدور بیانیه بسنده کرده‌اند که این نشان می‌دهد سازمان ملل امروز به دستاویز قدرت‌های استکباری همانند آمریکا تبدیل شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha