شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تصاویر/ جلسات مناجات خوانی رمضانی آیت الله مهدوی

حوزه / آیت‌الله مهدوی گفت: در شرایط امروز انقلاب در واقع یک نوع راهبری و رهبری جبهه مقاومت را دارد و سبد انتقال بین گروه‌های مقاومت در اقصی نقاط دنیا شده است.

به گزارش خبرگزاری اصفهان، به نقل از روابط عمومی سپاه صاحب الزمان(عج)، آیت‌الله سید ابوالحسن مهدوی امروز در مراسم گرامیداشت اولین سالگرد شهادت شهید مدافع امنیت سرهنگ دوم پاسدار محسن رضایی که در مسجد النبی(ص) شهر زیار برگزار شد، اظهار داشت: تجلیل از مقام شهید در واقع یک نوع درس‌آموزی و عبرت‌گیری برای همه افراد جامعه است، این خون شهید است که در بدن انسان‌ها تزریق می‌شود و حیات معنوی را به جامعه می‌بخشد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان رهبری افزود: شهید هیچ نیازی به تجلیل ما ندارد، او به درجه و موقعیت عالی خود رسیده و این ما هستیم که به شهدا نیاز داریم و اهداف بلند شهدا را با برگزاری اینگونه جلسات حفظ می‌کنیم تا جوانان پای کار بیایند و نشان دهند که این راه ادامه دارد.

وی خاطرنشان کرد: در شرایط امروز، انقلاب ما در واقع یک نوع راهبری و رهبری جبهه مقاومت را دارد و سبد انتقال بین گروه‌های مقاومت در اقصی نقاط دنیا شده و منافع رژیم غاصب و حامی او آمریکای جنایتکار را در معرض خطر قرار داده، همه اینها نتیجه درایت و بصیرتی است که رهبر معظم انقلاب انتظار آن را از همه ما دارند.

آیت‌الله مهدوی ابراز کرد: شهید از نظر ظاهری جان خود را فدا می‌کند اما اگر بخواهیم راه او را ادامه دهیم، باید به دو نکته توجه داشته باشیم که اولین نکته ایمان به پروردگار و ایمان به غیب است.

امام جمعه موقت اصفهان با بیان اینکه اولین تلاش ما تقویت ایمان است، ادامه داد: ایمانی که فعلا داریم یک ایمان متوسطی است، ایمان‌ ما وقتی به درجه اعلا رسید آن موقع آماده هستیم که هستی خود را در مسیرالهی فدا کنیم.

وی اظهار کرد: بعد از ایمان‌ به پروردگار، عمل صالح است که می‌تواند در ادامه دادن راه شهدا به ما کمک کند و باید مورد توجه قرار گیرد.

آیت‌الله مهدوی تصریح کرد: مومن در رفتار ظاهری تمام وجودش عبادت است و همه رفتار، نگاه و همه اعضا و جوارحش در خدمت به دیگران است، مومن تمام وجودش بصیرت است و بعد از اینکه خدا را شناخت، آمادگی بندگی خدا را در حد اعلا دارد و چنین کسی عبدالله و پیرو امام حسین(ع) است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان رهبری در پایان با اشاره به انتخابات پیش رو، عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب اخیراً تأکیداتی بر مسئله انتخابات داشتند و لذا باید بدانیم مشارکت در انتخابات می‌تواند دشمنان را ناامید و دوستان را در سراسر دنیا امیدوار کند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha