شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
شیخ علی دعموش نایب رئیس شورای اجرایی حزب الله

حوزه/ شیخ علی دعموش، تاکید کرد: مقاومت در غزه و لبنان با وجود تمامی هزینه ها و جانفشانی ها مصمم به ادامه نبرد است و دشمن پس از این همه ناتوانی و شکست در میدان، راهی جز توقف تجاوز و تن دادن به معادلات و شرایط مقاومت ندارد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، شیخ علی دعموش، نایب رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان در جریان نشست جوانان شهید بیت مقدس که توسط بسیج آموزشی حزب الله در مجتمع امام خمینی (ره) بیروت با حضور بیش از ۳۰ تشکل جوانان و دانشجویی از کشورهای محور مقاومت برگزار شد، تاکید کرد: مقاومت در غزه و لبنان با وجود تمامی هزینه ها و جانفشانی ها مصمم به ادامه نبرد است و دشمن پس از این همه ناتوانی و شکست در میدان، راهی جز توقف تجاوز و تن دادن به معادلات و شرایط مقاومت ندارد.

وی اشاره کرد: تمام فشارها و تهدیدهایی که از سوی دشمن اسرائیلی و دیگران می شنویم برای این است که ما از حمایت خود از غزه دست برداریم و عملیات در جنوب را متوقف کنیم، اما ما جزو کسانی نیستیم که مردم خود را در غزه رها می کنند.

شیخ دعموش افزود: تصمیم مقاومت این است که بدون توجه به فشارها و تهدیدها در میدان بمانند و به عملیات خود ادامه دهند و تا زمانی که تهاجم به غزه متوقف نشده است، حمایت خود را متوقف نکنند.

عضو ارشد حزب الله گفت: اگر دشمن تصور می‌کند که بدون پاسخ مستقیم می‌تواند غیرنظامیان را هدف قرار دهد و خانه‌ها را در روستاها و شهرهای ما ویران کند، دچار توهم شده است، مقاومت اسلامی لبنان در هدف قرار دادن دشمن و ویران کردن خانه‌های شهرک‌های آن، تردیدی نداشته و نخواهد داشت و تعلل نمی‌کند و این چیزی است که شهرک کریات شمونا و شهرک‌های اسرائیلی در شمال شاهد آن است.

وی افزود: دشمن باید بداند که هر چقدر هم در تجاوز خود پافشاری کند، نمی‌تواند اراده مردم ما را بشکند یا استواری یا استقامت آنها را خدشه‌دار کند و یا بتواند چیزی را در معادلاتی که برای محافظت از مردم و کشورمان ایجاد شده است، تغییر دهد.

شیخ دعموش بیان داشت: قدرت، توانمندی ها، تجربه، تخصص، توسعه، قدرت بازدارندگی، استواری، شجاعت و عملیات کیفی مقاومت به ویژه عملیات طوفان الاقصی، این مقاومت در لبنان و فلسطین را به تهدیدی واقعی برای صهیونیست ها تبدیل کرد و آن تنها گزینه ای که تعادل بازدارندگی را با دشمن ایجاد می کند، نیست.

وی خاطرنشان کرد: آنچه در ۷ اکتبر رخ داد و جهان شاهد آن است، از صلابت، استواری و دلاوری مقاومت در غزه و ایستادگی حیرت‌انگیز و حیرت‌انگیز مردم غزه در برابر تجاوزات از یک سو، ناکامی و ناتوانی دشمن در دستیابی به هر یک از اهداف خود در غزه و لبنان از سوی دیگر، ارزش مقاومت، سلاح مقاومت و گزینه مقاومت ملت ها را بالا خواهد برد. مقاومت نه تنها به عنوان یک گزینه استراتژیک، بلکه به عنوان یک گزینه فرهنگی، معنوی، ارزشی و اخلاقی، باید به آن پایبند بود و تمامی جانفشانی ها و هزینه ها را متحمل شد.

نایب رئیس شورای اجرایی حزب الله افزود: یکی از نتایجی که از نبرد طوفان الاقصی به دست می‌آید این است که مردم منطقه ما باور و یقین می‌کنند که آینده‌ای برای این رژیم صهیونیستی در منطقه وجود ندارد، بلکه آینده نزدیک برای این رژیم قطعاً ناپدید شدن آن است، ان شاء الله.

وی در پایان اشاره کرد: امروز در کنار اقدامات قهرمانانه مقاومت در غزه و لبنان، با یک دستاورد بزرگ، برتری برجسته در برنامه ریزی، عملکرد و کنترل میدانی، پایداری کم نظیر و شجاعت بی پایان مواجه هستیم.

شیخ دعموش افزود: در مقابل تصویری کاملاً متضاد وجود دارد، یعنی اینکه تصویر ارتش به تا دندان مسلح اسرائیل است، اما ارتشی است مستهلک، فرسوده، گیج، سرخورده و شکست خورده و ناتوان از دستیابی به هیچ دستاوردی یا تغییر واقعیت در لبنان و غزه.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha