دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
شیخ دعموش

حوزه/ شیخ علی دعموش، طی سخنانی ضمن تجلیل از شهید سردار حاج قاسم سلیمانی، وی را تربیت یافته مکتب امام خمینی (ره) و ارزش ها و مفاهیم انقلاب اسلامی توصیف کرد

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، بسیج آموزشی حزب الله، رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در لبنان، دفتر حاج قاسم سلیمانی و کمیته های اردوگاه ها در لبنان، مجمع جوانان شهید قدس - دومین نشست را با عنوان «جوانان راه قدس» در راستای وفاداری به ایثارگری و جانفشانی های شهید محور مقاومت سردار حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش در چهارمین سالگرد شهادت، در مجتمع فرهنگی امام خمینی در حومه جنوبی بیروت برگزار کردند.

در این مراسم روسا و نمایندگان بیش از ۲۲ تشکل جوانان و دانشجویی از این محور. کشورهای مقاومت (لبنان، فلسطین، سوریه، عراق، ایران، یمن) و همچنین جوانان بحرینی حضور داشتند.

نایب رئیس شورای اجرایی حزب الله، شیخ علی دعموش، طی سخنانی ضمن تجلیل از شهید سردار حاج قاسم سلیمانی، وی را تربیت یافته مکتب امام خمینی (ره) و ارزش ها و مفاهیم انقلاب اسلامی توصیف کرد و اینکه او نماد ایمان و جهاد و مقاومت و مظهر صداقت و اخلاص است و در راه دفاع از مقدسات در عرصه های مختلف جان خود را فدا کرده و زحمت تلاش در راه اهداف عالی را تحمل کرده است.

وی افزود: رابطه شهید سلیمانی با مقاومت لبنان و فلسطین مثال زدنی بود، او با فکر و موضع و سلاح از آن حمایت کرد و همه دردها و رنج های آن را تحمل کرد و برای تامین همه نیازهای آن تلاش کرد و در افزایش توانمندی های آن نقش داشته و در تمام دستاوردهای آن در سراسر لبنان، فلسطین و عراق شریک بوده است.

شیخ دعموش در خصوص عملیات طوفان الاقصی گفت: مقاومت به تهدیدی وجودی برای رژیم صهیونیستی تبدیل شده است و آنچه امروز در حال رخ دادن است و جهانیان از نظر قدرت و شجاعت مقاومت، پایداری مردم آن و ناکامی و ناتوانی دشمن در دستیابی به اهداف خود در غزه شاهد آن است، ارزش مقاومت و انتخاب آن را در میان مردم نه تنها به عنوان یک انتخاب راهبردی، بلکه به عنوان یک انتخاب معنوی و اخلاقی که باید به آن پایبند بود، بالا خواهد برد.

عضو ارشد حزب الله بیان داشت: ما در مقابل تصویر ارتشی مستهلک و شکست خورده، با دستاورد بزرگ، عملکرد برتر، کنترل میدان و شجاعت بی پایان روبرو هستیم. این دشمن چاره ای جز توقف تهاجم و تسلیم در برابر مقاومت ندارد. تمام تهدیدهایی که می شنویم این است که حمایت خود از غزه را کنار بگذاریم، اما ما از کسانی نیستیم که مردم خود را در غزه رها می کنند.

وی همچنین تاکید کرد: مقاومت اسلامی در لبنان از هدف قرار دادن دشمن و تخریب خانه‌های شهرک‌های آن دریغ نخواهد کرد و این چیزی است که در شمال شاهد آن هستیم.

شیخ دعموش در پایان گفت: دشمن باید بداند که هر چقدر هم در تهاجم خود پافشاری کند، نمی‌تواند اراده مردم ما را بشکند یا معادلاتی را که این مقاومت برای حفظ مردم و کشورمان تنظیم کرده است، تغییر دهد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha