یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
شیخ علی دعموش

حوزه/ شیخ علی دعموش تأکید کرد: معادلات درگیری با اسرائیلی ها به نفع محور مقاومت در حال تغییر است، تجاوزات اخیر رژیم صهیونیستی به غزه شکست خورد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، شیخ علی دعموش نایب رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان تأکید کرد: معادلات درگیری با اسرائیلی ها به نفع محور مقاومت در حال تغییر است، تجاوزات اخیر رژیم صهیونیستی به غزه شکست خورد و اسرائیلی ها نتوانستند به آنچه از این تهاجم می خواستند تحقق بخشند، برسند.

وی ادامه داد: یکی از مهمترین اهدافی که نتانیاهو از تجاوز و کشتار رهبران گردان های قدس به همراه زنان و کودکانشان دنبال می کرد، بازگرداندن قدرت بازدارندگی فرسوده اسرائیل بود، اما این نبرد به بازگرداندن قدرت بازدارندگی اسرائیل منجر نشد. ظرفیت و معادله درگیری در غزه ثابت ماند و اسرائیلی ها نتوانستند معادلات جدیدی را تحمیل کنند و موشک ها تا آخرین لحظه بر عمق رژیم صهیونیستی می باریدند.

شیخ دعموش گفت: وقتی نتانیاهو ادعا می کند که توانسته بازدارندگی را در غزه بازگرداند، به افکار عمومی اسرائیل دروغ می گوید، زیرا معادله ای که در نبرد انتقام آزادگان ایجاد شد این است که هر گونه ترور مجاهد یا رهبر در آینده در نوار غزه بی جواب نخواهد ماند، بلکه منجر به یک رویارویی گسترده نیز خواهد شد.

عضو ارشد حزب الله ادامه داد: هفته گذشته این اتفاق افتاد و موشک‌ها دوباره بر سرزمین‌های اشغالی از جمله تل‌آویو و قدس اشغالی فرود آمد و امنیت و جامعه رژیم اسرائیل را فلج کرد، همانگونه که هفته گذشته آن را فلج کرده بود.

وی تاکید کرد: اسرائیل در غزه در مقابل یک گروه یعنی جهاد اسلامی ناکام ماند و شکست خورد، پس اگر با همه گروه های مقاومت فلسطینی با هم مقابله کند چگونه خواهد بود؟ بنابراین اگر میدان ها متحد شوند، جبهه ها باز شود و موشک ها از هر طرف به سوی رژیم صهیونیستی ببارد، سرنوشتش چگونه خواهد بود؟

شیخ دعموش بیان داشت: اسرائیل دیگر قادر به تغییر معادله اصابت موشک به این رژیم در برابر هرگونه تجاوز به فلسطین یا لبنان نیست و این یک تحول کیفی و راهبردی در جریان درگیری است که مقاومت در لبنان انجام می‌دهد و فلسطین توانست بر دشمن تحمیل کند.

عضو شورای اجرایی حزب الله در پایان گفت: این تنها به برکت اراده، جهاد، پایداری، استقامت، فداکاری ها، خون شهدا، رهبری فرزانه و حمایت بزرگ مردمی از مقاومت است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha