دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
نائب رئيس المجلس التنفيذي في "حزب الله" الشيخ علي دعموش

حوزه/ شیخ علی دعموش، تاکید کرد: اگر دشمن صهیونیستی معتقد است که با کشتن بهترین مجاهدان ما می‌تواند عزم و قدرت مقاومت را خدشه‌دار کند، اشتباه می‌کند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، شیخ علی دعموش نایب رئیس شورای اجرایی حزب‌الله لبنان در مراسم تجلیل از شهید راه قدس "علی ناصر عبدعلی" که در مجتمع امام علی (ع) در منطقه الشیاح برگزار شد، تاکید کرد: اگر دشمن صهیونیستی معتقد است که با کشتن بهترین مجاهدان ما می‌تواند عزم و قدرت مقاومت را خدشه‌دار کند، اشتباه می‌کند، ما در حزب‌الله قوی و سربلند هستیم و شعار ما همیشه این است «کشته شدن عادت ماست و کرامت ما شهادت است».

وی افزود: هدف قرار دادن مجاهدان و نیرو های ما توسط دشمن، نه ارتش اشغالگر را از زیر آتش مقاومت بیرون می‌کشد و نه شهرک نشینان را به شهرک‌های خود در شمال بازمی‌گرداند.

شیخ دعموش تصریح کرد: هدف قرار دادن مجاهدان، ناتوانی و ناکامی رژیم اسرائیل در دستیابی به اهداف خود را جبران نخواهد کرد و مقاومت را به عقب نشینی از مواضع خود و ادامه عملیات خود در جنوب و حمایت از غزه تا زمانی که تجاوزات علیه آن ادامه دارد، سوق نخواهد داد.

نایب رئیس شورای اجرایی حزب‌الله تاکید کرد: برای هر هدف قرار دادن، پاسخ مستقیم و سریع وجود دارد و برای هر توسعه ای، توسعه ای متناسب با آن وجود دارد و این چیزی است که مقاومت هر روز در میدان تأکید می کند و علیرغم فداکاری ها و پیامد های آن، هیچ بازگشتی از این معادله وجود ندارد.

وی اشاره کرد: امید به پیروزی در این نبرد با وجود جانفشانی‌ها، دردها و رنج‌ها بسیار زیاد است؛ زیرا دشمن در بحران و در سردرگمی و نابودی قرار دارد و در سطوح سیاسی و نظامی و افکار عمومی بین المللی، در تنگنای بزرگی قرار گرفته است.

عضو ارشد حزب الله بیان داشت: زمان برای این رژیم در حال سپری شدن است و فرار به سوی جنایات بیشتر و ارتکاب قتل عام او را از وضعیت انحطاطی که در حال تجربه است و از نابودی و شکستی که در آن دست و پا می زند، خارج نخواهد کرد.

شیخ دعموش در پایان گفت: دشمن چاره ای ندارد جز اینکه وقت کشی و خودکامگی و لجاجت را کنار بگذارد و وارد راه حل سیاسی شود و تهاجم را متوقف کند و تسلیم شرایط مقاومت شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha