چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
تبریز

حوزه/ امام جمعه خرمدره گفت: رژیم جعلی صهیونیست توان مقابله با ایران مقتدر را ندارد چرا که باز می‌داند ایران امروز در چند صد سال اخیر به این اندازه قوی نبوده در حالی که دشمنان ایران روز به روز با افول بیشتر مواجهند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از زنجان، حجت الاسلام حسینعلی زاهدی‌پور در خطبه‌های این هفته نماز جمعه خرمدره، با اشاره به تأکید مجدد رهبر معظم انقلاب بر تنبیه رژیم صهیونیستی و البته مطالبه مردم در این زمینه گفت: این اقدام یک اقدام راهبردی است که بارها توسط رهبر عزیزمان اعلام شده و تخطی‌ناپذیر است.

وی افزود: رژیم جعلی به لطف پیروزی انقلاب اسلامی و حاکمیت نظام جمهوری اسلامی، روز به روز عرصه را تنگ‌تر از گذشته می‌بیند و دست و پازدن‌های اخیر نشان از درماندگی است که باتلاق را برای او سخت‌تر خواهد کرد.

امام جمعه خرمدره گفت: همچنانکه برگه‌های شکست رژیم جعلی روز به روز آشکارتر می‌شود، خروج مفتضحانه ارتش صهیونیستی از خان یونس نماد آشکار شکست در عملیات زمینی است.

وی با تحلیل حمله رژیم به کنسولگری ایران در سوریه، یادآور شد: رژیم جنایتکار تردید ندارد که توان مقابله با ایران مقتدر را ندارد. چرا که باز می‌داند ایران امروز در چند صد سال اخیر به این اندازه قوی نبوده در حالی که دشمنان ایران روز به روز با افول بیشتر مواجهند. در عین حال به نظر باطل خود با حمله به کنسولگری ایران و امثال آن در صدد است با ایجاد یک جنگ تمام عیار، پای اربابان خود را به عرصه باز کرده و خود را از قفس مقاومت نجات دهد؛ این در حالی است که نه پاسخ ایران با وجود رویکرد پشیمان‌کنندگی، پاسخ مدّ نظر رژیم جعلی خواهد بود و نه حامیان آن جرأت اقدام در برابر ایران را دارند.

حجت‌الاسلام زاهدی‌پور در بخشی دیگر با تأکید مجدد رهبر معظم انقلاب و چرایی آن، اذعان کرد: تأمین زیست عفیفانه هم حق اعضای جامعه اسلامی است و هم وظیفه مردم و حاکمیت جامعه اسلامی است که به تأمین آن مبادرت ورزند.

وی خاطرنشان کرد: بنا بر دیدگاه‌های اشاعه‌گرایی، فرهنگ‌ها از یک جامعه به جامعه دیگر منتقل شده و بر همین اساس قدرت‌های استعماری تلاش می‌کنند فرهنگ خود را به جوامع دیگر تحمیل کرده و از این طریق بر آن کشورها سیطره پیدا کنند. (مانند هند و پاکستان و ترکیه که زبان و در ترکیه رسم‌الخط آن‌ها را تغییر دادند و در ایران هم به واسطه غربگراها، همین رویه را مد نظر داشته و دارند).

امام جمعه خرمدره با اشاره به اینکه پوشش نیز از مصادیق اشاعه فرهنگی بوده و امثال تقی‌زاده‌ها و رضاقلدرها متولی عهده‌دار این مأموریت بنیادین بودند، افزود: به عبارت دیگر پدیده شل حجابی و کشف حجاب امروز نه یک رفتار اختیاری از سوی برخی زنان که بلکه یک پدیده اجتماعی محصول کشف حجاب اجباری رضاخانی است و با حمایت آشکار یا پنهان غرب هنوز ادامه دارد و هدف آن تسخیر ذهن و جسم و در نهایت سرمایه‌های مادی و معنوی کشور است.

وی با اشاره به اینکه مبارزه با ناهنجاری‌ها و رفتارهای ضد فرهنگی مانند کشف حجاب و امثال آن نه به معنای الزام مردم به دینداری که بلکه به معنای امنیت‌بخشی به زیست عفیفانه و حیامحور اعضای جامعه اسلامی است، گفت: به عبارت دیگر افراد کجرو و منحرف در صددند رفتارهای انحرافی و کجروانه و نابهنجار خود را به فرهنگ عمومی جامعه تحمیل کرده و بهنجار نشان دهند که هم دولت‌ها و حکومت‌ها باید با ابزار کنترل رسمی با آن مبارزه کنند و هم عموم مردم باید با روش امر به معروف و نهی از منکر مانع از ترویج فحشا و کجروی شوند.

حجت‌الاسلام زاهدی‌پور تصریح کرد: در این زمینه از فراجای کشور به دلیل اعلام طرح نور و مبارزه با ناهنجاری‌ها تشکر می‌کنیم و انتظار داریم این طرح به صورت موقت یا ضربتی نبوده و به عنوان کارویژه دائمی پلیس تلقی و تعریف شود.

وی ادامه داد: همچنین انتظار می‌رود در ارتباط با تصادفات رانندگی جانب انصاف و اعتدال منطقی رعایت شود اولاً افزایش جرائم متناسب با مجموع تورم شش ساله باشد (تناسب جریمه با تخلف) ثانیاً برای بهبود وضعیت رانندگی و کاهش آمار تصادفات، چهار ضلع فرهنگ‌سازی، راننده، تولید کننده خودرو و جاده در کنار هم مدّ نظر قرار گیرد. متأسفانه ما در تلویزیون هم که می‌خواهیم رانندگی درست را ترویج کنیم، به جای آموزش‌های فوق برنامه رانندگی، مردم را از جریمه می‌ترسانیم. البته درآمد بالای جرائم رانندگی برای دولت انگیزه افزایش جرائم را بیشتر می‌کند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha