سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
حجت الاسلام یوسف جمالی

حوزه/ امام جمعه موقت بوشهر گفت: انتقام قطعی، سخت و اصلی از رژیم اشغالگر قدس نابودی آنان است که به همین زودی شاهد خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت‌الاسلام یوسف جمالی، امام جمعه موقت بوشهر ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته، اظهار داشت: حامیان رژیم اشغالگر قدس به ویژه آمریکا، کشورهای اروپایی و مادر این رژیم منحوس همگی در جنایت‌های وحشیانه شریک هستند.

وی افزود: کشورهایی به ظاهر اسلامی که در برابر ظلم‌های رژیم منفور صهیونیستی مهر سکوت بر دهان زده‌اند در قبال جنایت‌های انجام شده شریک هستند.

امام جمعه موقت بوشهر تصریح کرد: چنین کشورهایی صدای مردم خود و ضجه و فریاد مردم بی‌گناه غزه را نمی‌شنوند.

حجت الاسلام جمالی با اشاره به اینکه اضطراب و ترس سراسر اسرائیل را فرا گرفته است، بیان کرد: انتقام قطعی، سخت و اصلی از رژیم اشغالگر قدس نابودی آنان است که به همین زودی شاهد خواهیم بود.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود از اقدام رئیس جمهور برای ساماندهی مدیران پروازی و استفاده از توان متخصصان بومی قدردانی کرد.

حجت الاسلام جمالی افزود: استان بوشهر برای هر جایگاه و تخصصی به‌ویژه در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی نیروی توانمند و شایسته دارد که باید از تمامی آنان به طور شایسته استفاده شود.

امام جمعه موقت بوشهر همچنین با بزرگداشت ۲۹ فروردین روز ارتش و نیروی زمینی، این روز را به حافظان مرز و بوم و امنیت کشور تبریک گفته و یاد و خاطره شهدا و امام راحل(ره) را گرامی داشت.

حجت الاسلام جمالی با تسلیت هشتم شوال سالروز تخریب قبور ائمه بقیع به عنوان روز مصیبت، عنوان کرد: از هیات‌های مذهبی، مسجدها و حسینیه‌‎ها انتظار می‌‎رود در این روز عزاداری برگزار کنند چرا که تاریخ این روز را فراموش نخواهد کرد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha