سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
حجت‌الاسلام سالاری / سیریک

حوزه / حجت‌الاسلام سالاری گفت: امروز آمریکا توان بازداری مقاومت یمن را ندارد. امروز فقیر ترین کشور عرب در  عرصه کمک به مقاومت، خود به جایگاهی رسیده که هر کشتی بخواهد در دریا سرخ حرکت کند با صدایی رسا می‌گوید ما هیچ ارتباطی با رژیم صهیونیستی نداریم و این قدرت اصلی مقاومت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت‌الاسلام محسن سالاری امام جمعه شهرستان سیریک ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه با بیان اینکه عیدی امت اسلام ان‌شاءالله ظهور امام زمان(عج) باشد، اظهار داشت: امام زمان قرار است حیات تازه‌ای به جامعه بدهد و حیات عقلی ما در راه امامت است، راه زنده ماندن در این دنیا که انسان‌ها مرده متحرک هستند، تمسک به قرآن خدا، پیامبر(ص) و اهل بیت(ع) است.

وی افزود: همانطور که قرآن حیات بخش و زندگی بخش است، اهل بیت(ع) هم حیات بخش و زندگی بخش هستند، هدف امام زمان(عج) عدل و داد نیست، هدف اول امام زنده کردن انسان است، کسی که انسان عدالت را رعایت کند.

امام جمعه سیریک گفت: امروز با سقط جنین همان دختر کشی زمان پیامبر را اجرا می‌کنند، فقط نوع جاهلیت عوض شده و لذا امام زمان همانطور که پیامبر جاهلیت اولآ را از بین برد، امام هم جاهلیت مدرن را از بین خواهد برد.

حجت‌الاسلام سالاری، یادآور شد: باید از فعالیت‌های صداو سیما در ماه مبارک رمضان، تشکر و قدردانی کنیم.

وی با بیان اینکه در دوران مقاومت، یمن همانند نخ تسبیح بود، خاطرنشان کرد: امروز آمریکا توان بازداری مقاومت یمن را ندارد. امروز فقیر ترین کشور عرب در عرصه کمک به مقاومت، خود به جایگاهی رسیده که هر کشتی بخواهد در دریا سرخ حرکت کند با صدایی رسا می‌گوید ما هیچ ارتباطی با رژیم صهیونیستی نداریم و این قدرت اصلی مقاومت است.

حجت‌الاسلام سالاری، با اشاره به سالروز تخریب قبور ائمه بقیع، ابراز کرد: عفاف و حجاب در شهرستان سیریک نیازمند حمایت است و باید مواظب سواحل مان باشیم، از پلیس حمایت کنیم و اجازه ندهیم این حجاب و پوشش مان از بین برود.

انتهای پیام. /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha