چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
رهبر معظم انقلاب

بسیج مدرسه علمیه معصومیه قم با تقدیر و تشکر از مواضع مقتدرانه و مدبرانه امام خامنه ای که خواب را از چشم صهیونیست‌های جنایتکار ربوده، حمایت قاطعانه خود را از تصمیم نظام اسلامی مبنی بر تنبیه این رژیم خبیث در هر سطحی اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، متن بیانیه بسیج مدرسه معصومیه قم را در ادامه بخوانید:

بسم الله قاصم الجبارین
وَقَاتِلُوهُمْ حَتَّیٰ لَا تَکُونَ فِتْنَةٌ وَیَکُونَ الدِّینُ لِلَّهِ / بقره ۱۹۳

رژیم غاصب صهیونسیتی بعد از چند عملیات تروریستی علیه رزمندگان بدون مرز جمهوری اسلامی، دچار توهم شد و تصور کرد ایران همچنان در موضع صبر راهبردی باقی خواهد ماند تا این سگِ زنجیر پاره کرده ی استکبار جهانی، هر غلطی دلش می خواهد بکند اما زهی خیال باطل!

حمله رژیم خبیث اسرائیل به سفارت خانه ایران در سوریه اما غلطی اضافی بود که از این رژیم نا مشروع سر زد و با دست خود گورش را کند، اقدامی که در عرف بین الملل، حمله به خاک کشور مربوطه محسوب می شود و برای طرفِ مورد حمله واقع شده، حق مسلم پاسخگویی وجود دارد.

امروز بعد از کشتار قریب به چهل هزار زن و مرد و کودک در غزه توسط این رژیم خونخوار و سفاک، برای دنیا روشن شده است که این رژیم منحوس زبانی جز زبان زور نمی فهمد و تنها راه متوقف کردن جنایت های آن، دادن پاسخی دندان شکن و پشیمان کننده است و هر گونه کوتاه آمدن، موجب جری تر شدن و وحشی تر شدن او می شود.

در همین رابطه از مواضع مقتدرانه و مدبرانه رهبر عزیزمان امام خامنه ای که خواب را از چشم این جنایتکاران ربوده و این موش های ترسو را راهی پستوها کرده است تقدیر و تشکر کرده و حمایت قاطعانه خود را از تصمیم نظام اسلامی مبنی بر تنبیه این رژیم خبیث در هر سطحی اعلام می داریم و به ولی امر خود عرضه می داریم «آقا جان از تو به یک اشارت از ما به سر دویدن».

روشن است هرچه سطح این پاسخ بالاتر باشد، هم بازدارندگی بیشتری در برابر این رژیم وحشی ایجاد می کند و هم زخم های دل امت اسلامی و خصوصا مردم غیور کشورمان که با راهپیمایی تاریخی روز قدس امسال و تشییع با شکوه شهدای حمله تروریستی سوریه پیام انتقام خود را به دوست و دشمن ابراز کردند التیام می بخشد و باعث دلگرمی جبهه مقاومت و مردم مظلوم و مقاوم غزه خواهد شد.

لذا از دلاورمردان نیروهای مسلح کشورمان مطالبه می کنیم بالاترین سطح پاسخ ممکن را بدون هیچ ملاحظه ای اعمال نمایند و بدانند ملت پشتیبان آنان است و به حرف های بی اساس عده ای بزدل یا نفوذی یا منافق که سعی در ایجاد خطای محاسباتی در این عزیزان و کاهش سطح پاسخ ایران به رژیم جنایتکار صهیونیستی دارند توجه نکنند و با استعانت از خداوند متعال به تکلیف الهی خود عمل نمایند.

همچنین در پایان از یکایک دغدغه مندان و مجاهدان تبیین تقاضا داریم چه قبل از انجام تنبیه و چه بعد از آن به رسالت و جهاد عظیم روزگار خود همچنان با قوت ادامه بدهند و در خصوص ضرورت دادن پاسخ قاطع و انجام تنبیه جدی رژیم جنایتکار و غاصب صهیونیستی با مردم سخن بگویند و شبهات آنان را پاسخ بدهند، چرا که دشمن بیش از اینکه روی توان نظامی خود حساب کرده باشد روی کارگر شدن شبهات بر ذهن مردم ما حساب کرده است.

وَلَیَنصُرَنَّ اللَّهُ مَن یَنصُرُهُ إِنَّ اللَّهَ لَقَوِیٌّ عَزِیزٌ / حج ۴۰

و السلام علیکم و رحمة الله و برکاته

۲۲ فروردین ماه ۱۴۰۳/ یکم شوال ۱۴۴۵
بسیج مدرسه علمیه معصومیه قم

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha