دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
امام بروجرد

حوزه/ امام جمعه بروجرد گفت: حمله اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه اوج حقارت و شکست صهیونیست ها و رژیم جعلی اسرائیل است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام سید علی حسینی، امام جمعه بروجرد امروز در خطبه های نماز جمعه در مصلای امام خمینی(ره) شهرستان با اشاره به اینکه حمله به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در سوریه و شهادت سرداران سرافراز سپاه اسلام نشانه ضعف و شکست اسرائیل در برابر قدرت نظام ما است، افزود: امروز رژیم جعلی اسرائیل در سراشیبی سقوط و انقراض قرار گرفته و به زودی شکست مفتضحانه این رژیم کودک کش را مشاهده خواهیم کرد.

وی با اشاره به شهادت شهید سرافراز سید عباس صالحی روزبهانی در حمله هوایی رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، اظهار داشت: این جوان سرافراز از جوانان شجاع، انقلابی و ولایی بروجرد بود که جان خود را در راه اهداف اسلام و انقلاب در طبق اخلاص گذاشت.

امام جمعه بروجرد با اشاره به اینکه مردم ایران اسلامی و استان لرستان در تشییع و خاکسپاری شهید سید عباس صالحی روزبهانی سنگ تمام گذاشتند، خاطر نشان کرد: حضور گسترده و پرشور مردم در مراسم تشییع شهید نشان داد مردم قدردان خون شهدا و فرزندان نظام در تامین امنیت و آرامش روزافزون ایران اسلامی هستند.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به سخنان فرمانده ارتش جمهوری اسلامی ایران، گفت: ارتش همیشه در همه مشکلات و بحران ها همچون سیل،زلزله و ... در کنار مردم حضوری فعال و جهادی داشته است.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به شهادت برخی از نیروهای نظامی و انتظامی در درگیری با اشرار بیان داشت: امید می رود در برخورد با افراد مخل نظم و امنیت کشور، برخورد جدی و گسترده صورت گیرد.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در جمع دانشجویان و همچنین خطبه‌های نماز عید سعید فطر افزود: معظم له تاکید داشتند که دانشجویان در دانشگاه نسبت به ترویج فرهنگ دینی و انقلابی اهتمام ویژه ای داشته باشند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • ایرانی IR ۱۶:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۴
    0 0
    حاجی رژیم قلدر غاصب آدم کش زده ساختمان و نفرات داخل رو از بین برده اون وقت میگی اوج شکست ! تو کدوم کتاب و جنگ طرف مقابل رو بزنی بعد بگی شکست خورده! اون لعنتی گستاخ وبه خودش و تجهیزانش مغروره