دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
مردم غزه

حوزه/ احجت‌الاسلام رفیعی گفت: خون بی‌گناه مردم مظلوم غزه به زودی تکلیف بشریت را معلوم خواهد کرد و فریاد بلند اسلام را با خون زنان و کودکان خود به گوش جهانیان خواهد رساند و موجب بیداری مردم خفته دنیا خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت‌الاسلام رفیعی امام جمعه موقت سیراف در خطبه‌های این هفته نماز جمعه، لباس تقوا را بهترین لباس خواند و اظهار داشت: لباس نعمت خداست و همه ما به بهره‌مندی صحیح از نعمت‌ها سفارش شده‌ایم.

وی افزود: پوشش و آراستگی، زینت محبوب و مطلوب خدای بزرگ است، ولی ما باید مراقبت کنیم که این لباس ما موجب تکبر، غرور، تجمل گرایی، شهوت رانی، فخر فروشی و تحقیر دیگران نشود.

حجت‌الاسلام رفیعی تأکید کرد: مقید کردن جهش تولید به مشارکت مردم یک نگاه و راهبرد نسبتا جدید است که توسط رهبر معظم انقلاب هدف گذاری شده است.

امام جمعه موقت سیراف یادآور شد: منظور از مردمی سازی جهش تولید، این است که هر شهروندی بتواند کسب و کار شخصی راه بیندازد و زمینه درآمد زایی برای همه افراد جامعه حتی زن خانه دار آسان شود، به طوری که بتواند چنان به بازار ورود کند که با سرمایه داران بازار رقابت کند.

حجت‌الاسلام رفیعی، مسئله غزه را مهمترین مسئله اسلام دانست و بیان کرد: بشریت همواره در طول تاریخ با مشکلاتی روبرو بوده اما بعضی مسائل نه با فتنه و شر، نه با دیده‌ تر بلکه با خون و فدا کردن سر حل و فصل خواهد شد.

وی اظهار کرد: خون بی‌گناه مردم مظلوم غزه به زودی تکلیف بشریت را معلوم خواهد کرد و فریاد بلند اسلام را با خون زنان و کودکان خود به گوش جهانیان خواهد رساند و موجب بیداری مردم خفته دنیا خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha