چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
حجت‌الاسلام بهزادی

حوزه / حجت‌الاسلام بهزادی گفت: با عملیات طوفان الاقصی رژیم صهیونیستی به بن بست رسیده و در هراس و سردرگمی است و برای نجات خود دست به کشتار کودکان و زنان بی گناه زده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت‌الاسلام فتح الله بهزادی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه بخش احمدی، به سالروز تخریب ائمه بقیع اشاره کرد، اظهار داشت: برداشت نادرست از مفاهیم و ارزش‌های اسلامی توسط عده‌ای خاص و استفاده ابزاری از دین باعث شده که چند امام ما دارای گنبد و بارگاه نباشند.

وی افزود: میدان دار حمایت از مقاومت فلسطین، یمن است و با شجاعت تمام کشتی‌های اسرائیلی و یا کشتی‌هایی که مقصدشان اسرائیل است را مورد تهاجم قرار می‌دهند و حتی با ائتلاف سازی آمریکایی از حملات یمنی‌ها نیز کاسته نشده است.

امام جمعه بخش احمدی یادآور شد: اسرائیل سردرگم شده، از یک طرف از مقاومت لبنان در شمال اراضی اشغالی و از طرف مقاومت عراق و ناکام مانده از مقاومت یمنی‌ها در دریای سرخ که اقتصادش را فلج کرده است.

حجت‌الاسلام بهزادی گفت: عملیات طوفان الاقصی باعث سردرگمی و هراس رژیم صهیونیستی شده و با کشتار کودکان و زنان به بن بست رسیده و رژیم جعلی محاصره شده و در این مدت به هیچ کدام از اهداف خود نرسیده ا ست.

وی اظهار کرد: دشمنان انقلاب اسلامی و یاوه گویان بدانند ایران اسلامی، حمله به سفارت خود در دمشق را بی‌جواب نخواهد گذاشت.

امام جمعه بخش احمدی، با اشاره به پیگیری چند باره خود در رابطه با طرح‌های نیمه تمام بخش احمدی، خاطرنشان کرد: از مسئولان استانی و شهرستانی تقاضا داریم طرح‌های نیمه تمام بخش احمدی را پیگیری کنند.

حجت‌الاسلام بهزادی تاکید کرد: چندی پیش شاهد کلنگ زنی راهدار خانه بودیم اما به جز بر زمین زدن کلنگ آثار دیگری نداشت و جاده‌ها نیمه تمام مانده است.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha