شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
امام جمعه خلخال

حوزه / امام جمعه خلخال در خطبه‌های نماز جمعه این هفته، به نقش ارزنده ارتش در سازندگی کشور پس از جنگ و کمک به آسیب‌دیدگان از حوادث قهری اشاره کرد و از خلخالی‌های ساکن کلان‌شهرها خواست تا با کمک‌های مالی خود به رفع محرومین این شهرستان کمک کنند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اردبیل، حجت‌الاسلام کریم اسدی، امام جمعه خلخال، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته، ضمن تبریک و گرامیداشت ۲۹ فروردین ماه، سالروز ارتش، گفت: در حالی که پس از پیروزی انقلاب دشمنان نظام اسلامی در تلاش برای انحلال ارتش بودند، حضرت امام خمینی(ره) با نامگذاری این روز به نام ارتش و درخواست از مردم برای حمایت همه جانبه از ارتش، مانع از دستیابی دشمنان انقلاب و نظام به اهداف شوم آنها شد.

وی با اشاره به دوران ۸ ساله دفاع مقدس، نقش ارتش جمهوری اسلامی در بحث سازندگی کشور و کمک به آسیب‌دیدگان از حوادث قهری از جمله سیل، زلزله، طوفان و بازسازی مناطق آسیب دیده را بسیار ارزنده دانست.

امام جمعه خلخال با اشاره به وجود محرومیت بالای اقتصادی در این شهرستان و نیاز افراد بی‌بضاعت منطقه به کمک‌های مالی مردم، از خلخالی‌های ساکن کلان‌شهرهای ایران اسلامی خواست تا کمک‌های مالی خود را جهت رفع نیاز محرومین، روانه نهادهای حمایتی این شهرستان از جمله کمیته امداد امام (ره) و بهزیستی بکنند.

حجت‌الاسلام اسدی در ادامه با گرامیداشت هشتم شوال، سالروز جنگ احد، به پیامدهای نافرمانی لشگریان از فرمانده خود در این جنگ اشاره کرد و گفت: باید مراقب بود که تجربه تلخ جنگ احد شامل حال هر زمانی می‌شود. هر زمان که لشگریان از فرمانده خود نافرمانی کرده‌اند، این‌کار موجب شکست درمقابل دشمن شده است.

انتهای خبر/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha