سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
منتخبان مجلس شورای اسلامی با نماینده ولی فقیه در استان اردبیل دیدار کردند

حوزه/ منتخبان دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی از استان اردبیل در نشستی صمیمانه با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل، دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اردبیل، منتخبین دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی از استان اردبیل در نشستی صمیمانه با حجت الاسلام والمسلمین عاملی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل، دیدار و گفت‌وگو کردند.

در این دیدار که در محل دفتر نماینده ولی فقیه در استان اردبیل برگزار شد، منتخبان ضمن تبریک و آرزوی موفقیت برای ایشان به مناسبت انتخاب مجدد به عنوان عضو مجلس خبرگان رهبری، بر حفظ وحدت و همدلی برای توسعه و آبادانی کشور به ویژه استان اردبیل تاکید کردند.

اولویت‌بندی مسائل کلان کشور و استان

همچنین در این دیدار، اولویت‌بندی و پیگیری مسائل کلان کشور در چارچوب وظایف نمایندگی مردم و همچنین اولویت‌بندی مسائل کلان توسعه‌ای استان با کمک مدیریت اجرایی استان، نمایندگان خبرگان رهبری و نماینده ولی فقیه در استان، از جمله مهم‌ترین مباحثی بود که از سوی منتخبان مجلس شورای اسلامی از حوزه‌های استان اردبیل در حضور حجت الاسلام و المسلمین عاملی مطرح و مورد تعهد قرار گرفت.

برگزاری جلسات مشترک فصلی

در پایان این دیدار مقرر شد، هر فصل با حضور همه منتخبان مجلس از استان اردبیل یک جلسه مشترک با حجت الاسلام والمسلمین عاملی برگزار شود.

انتهای خبر/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha