دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تصاویر/نماز جمعه شهرستان بیله سوار مغان

حوزه/ حجت الاسلام عزیزی گفت: مسئولان کشور باید در بحث خدمت رسانی و رفع مشکلات مردم، نهایت تلاش خود را به کار گیرند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اردبیل، حجت الاسلام جابر عزیزی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بیله سوار با اشاره به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری، اظهار داشت: سخنان ایشان در عید فطر و جمع مسئولان، فصل الخطاب و راهگشا برای همه ما است.

وی با بیان اینکه گفتمان درونی و بیرونی رهبر معظم انقلاب در موضوع انتقام از اسرائیل بسیار راهگشا و اتمام کننده است، افزود: مسئولان کشور باید در بحث خدمت رسانی و رفع مشکلات مردم، نهایت تلاش خود را به کار گیرند.

امام جمعه بیله سوار، گرانی و تورم را مهمترین مشکل مردم دانست و تصریح کرد: سیاست‌های اقتصادی دولت باید قوی و راهگشا باشد و در بحث کنترل قیمت‌ها و رفع موانع، نهایت دقت و تلاش خود را داشته باشند.

حجت الاسلام عزیزی، با تأکید بر اینکه در کشور ایران هیچ بن بستی نداریم، گفت: با رعایت موضوعات مهم اقتصادی، می‌توان نتایج بهتری حاصل کرد، به عنوان نمونه می‌توان با اعلام اینکه هرگونه معامله ارز و سکه خارج از شبکه، قاچاق محسوب می‌شود در ثبات قیمت‌ها تاثیر گذار بود.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بیله سوار، خواستار برخورد قانونی با شرکت‌هایی شد که در افزایش قیمت‌ها نقش داشته‌اند و یادآور شد: این شرکت‌ها سالیان سال از سرمایه ملی استفاده کرده و اکنون به ارزش افزوده چند برابری رسیده‌اند و تنظیم قیمت‌ها با دلار تلگرامی در شأن آنها نیست.

حجت الاسلام عزیزی، بر ایجاد جبهه عمومی برای کنترل قیمت‌ها تأکید کرد و گفت: این امر می‌تواند در راستای کنترل تورم بسیار کارگشا باشد.

وی به موضوع انتقام از رژیم صهیونیستی اشاره کرد و یادآور شد: این مطالبه فرماندهی معظم کل قوا است و از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تقاضا داریم در فرصت مناسب، دستور مقام معظم رهبری را به نحو احسن اجرا کنند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بیله سوار، طرح عفاف و حجاب فراجا را بسیار خوب و قابل تحسین دانست و اظهار کرد: از همه مردم، مسئولان، قوه قضائیه و نهادهای نظارتی و امنیتی باید در تحقق این طرح حمایت کنند.

حجت الاسلام عزیزی، با تبریک هفته بنیاد مسکن و تأسیس حساب ۱۰۰ حضرت امام(ره)، خاطرنشان کرد: تأسیس بنیاد مسکن یکی از مهمترین اقدامات انقلاب اسلامی بوده و در طول این سال‌ها، بیشترین خدمت رسانی در بحث مسکن محرومان و طرح‌های هادی و مسکن ملی را داشته است.

انتهای خبر/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha