یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
آمادگی ۳۰۰ موکب برای خدمت رسانی در سالگرد شهید سلیمانی

حوزه/ رئیس ستاد ترویج مکتب شهید سلیمانی از ثبت نام ۳۰۰ موکب برای خدمت رسانی به زائران شهید سلیمانی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از کرمان، سرهنگ محمد زمانی گفت: امسال برنامه‌های هفته مقاومت از ۱۲ تا ۱۸ دی‌ماه در سراسر استان برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: امسال شعار چهارمین سالگرد شهادت سردار دل‌ها از سوی بنیاد مکتب شهید سلیمانی به نمایندگی از ملت قهرمان فلسطین و براساس سخنان اسماعیل هنیه در مراسم تشییع این شهید بزرگوار، شهیدالقدس نامگذاری شده است.

رئیس ستاد ترویج مکتب شهید سلیمانی در کرمان با اشاره به اینکه کرمان از شهر گردشگری خارج شده امروز به یک شهر زیارتی تبدیل شده است، گفت: پس از شهادت سردار دل‌ها در طول سال میلیون‌ها نفر از سراسر دنیا برای زیارت مرقد مطهر شهید سلیمانی به کرمان سفر می‌کنند.

وی با بیان اینکه امسال بیش از ۳۰۰ موکب برای خدمترسانی به زائران شهید سلیمانی در کرمان ثبت نام کردند، گفت: جانمایی، ساماندهی و استقرار موکب‌ها از یک ماه قبل در کرمان آغاز شده است.

زمانی با بیان اینکه در تمامی شهرستان‌های استان کرمان برنامه‌های ویژه‌ای در این ایام پیش‌بینی شده است، افزود: این ویژه برنامه‌ها در شهر کرمان در گلزار شهدا، بیت الزهرای شهید سلیمانی، حسینیه ثارالله و مصلی بزرگ امام علی شهر کرمان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه راهپیمایی راهیان مکتب حاج قاسم ۱۳ دی‌ماه برگزار می‌شود، ادامه داد: این راهپیمایی از ساعت ۸ صبح روز ۱۳ دی از سه‌راه مدیریت تا گلزار شهدای کرمان برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha