پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
شیخ دعموش

حوزه/ شیخ علی دعموش نائب رئیس شورای اجرایی حزب لله در نشستی سیاسی در شهرک جنوبی"عیتیت" با بیان اینکه ائتلاف جنبش امل و حزب الله، یک ائتلاف راهبردی است، اشاره کرد: این ائتلاف تنها یک ائتلاف انتخاباتی یا سیاسی و تنها به نفع شیعه نیست، بلکه به نفع تمامی لبنانی هاست.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، شیخ علی دعموش نایب رئیس شورای اجرایی حزب لله در نشستی سیاسی در شهرک جنوبی"عیتیت" با بیان این که ائتلاف جنبش امل و حزب الله، یک ائتلاف راهبردی است، اشاره کرد: این ائتلاف تنها یک ائتلاف انتخاباتی یا سیاسی و تنها به نفع شیعه نیست، بلکه به نفع تمامی لبنانی هاست.

وی افزود: دشمن بعد از این که از طریق جنگ های اسرائیلی و تروریسم تکفیری نتوانست مقاومت را نابود کند، اکنون می خواهد موقعیت کنونی لبنان را تغییر داده، آن را از محور مقاومت خارج کند و به مقاومت ضربه زده و آن را از طریق سیاست تضعیف کند، امّا حضور در انتخابات مانع آن می شود.

شیخ دعموش اشاره کرد: بیان برخی سخنرانی های طایفه ای و مذهب گرایی تحریک آمیز و زبان ناسزاگویی، ورود جنگ های منطقه ای در نبرد انتخاباتی و این‌گونه سخنان که هر کس که به لیست های رقیب رأی دهد، عراق و سوریه را ویران کرده، دلیلی است بر ضعف، نگرانی و ترس آنان.

عضو ارشد حزب الله تاکید کرد: حزب الله و جنبش امل با ثبات و اطمینان وارد انتخابات وارد می شوند؛ چراکه آنان به آگاهی مردم خود نسبت به حجم چالش ها و خطراتی که کشور و مقاومت را تهدید می کند، اعتماد دارند و مردم بر اساس این آگاهی به مسئولیت خود عمل کرده و به لیست های "امید و وفاداری" رأی می دهند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha