پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
نواف الموسوی نماینده عضو فراکسیون مقاومت لبنان

حوزه/ نواف الموسوی گفت: امروز با فشار رژیم صهیونیستی مواجه شده ایم و مطمئن هستیم می توانیم این دشمن را شکست دهیم، همچنان که در مقابل متجاوزان تکیفری پیروز شدیم و امروز طعم شیرین پیروزی در سوریه، عراق و سایر مناطق را می چشیم.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، نواف الموسوی عضو فراکسیون مقاومت لبنان اشاره کرد: امروز با فشار رژیم صهیونیستی مواجه هستیم و ما مطمئن هستیم که می توانیم این دشمن را شکست دهیم، همچنان که در مقابل متجاوزان تکیفری نیز پیروز شدیم و امروز طعم شیرین پیروزی در سوریه، عراق و سایر مناطق را می چشیم.

وی افزود: رژیم آل سعود از طریق انتخابات می خواهد سرنوشت لبنان را به دست بگیرد و پیشتر نیز از طریق بازداشت نخست وزیر لبنان در پی برپایی جنگ داخلی در لبنان بود.

موسوی ادامه داد: امروز عربستان سعودی می خواهد با پیروزی در انتخابات و سیطره بر دولت لبنان، این کشور را به تفریحگاه بن سلمان و اسرائیل تبدیل کنند و بعد از اینکه دو طرف بر سر حذف مسئله فلسطین توافق کردند، زمین های فلسطینی و عربی را تقدیم دشمن صهیونیستی کند.

وی خاطر نشان کرد: اگر جریان رژیم آل سعود در انتخابات پیروز شود، آینده سیاهی برای لبنان در راه خواهد بود و این رژیم بر تمامی امور لبنان مسلط می شود و نفت و گاز آن را به یغما می برد و لبنان زیر سلطه اسرائیل در می آید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha