جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
سید ابراهیم امین السید

حوزه/ آمریکا و هم پیمانانش انتخابات پارلمان لبنان را عرصه ای برای انتقام جویی شکست خود در سوریه می بینند و می خواهند از حزب الله به سود اسرائیل انتقام بگیرند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم امین السید رئیس شورای سیاسی حزب الله، در مراسم جشنی که امروز به مناسبت میلاد امام علی(ع) در منطقه الغازیة برگزار شده بود، گفت: آمریکا و هم پیمانانش انتخابات پارلمان لبنان را عرصه ای برای انتقام جویی شکست خود در سوریه می بینند و می خواهند از حزب الله به سود اسرائیل انتقام بگیرند.

وی افزود: انتخابات آینده پارلمان عرصه ای کاملا سیاسی است و هیچ ربطی به شکل و شمایل و قد و قامت و زیبایی نماینده ندارد و دشمنان در این انتخابات حزب الله را نشان گرفته اند.

حجت الاسلام والمسلمین السید گفت: کسی که وارد یک نبرد شده و سرنوشت منطقه را تعیین کرده و نقش تاثیر گذار دارد و توانسته در میدان پیروز و موفق باشد، در این انتخابات به خانواده های بزرگ حمله نمی کند و تنها وظیفه ای که ما در این میان داریم این است که برای حمایت از حزب الله رای بدهیم و از گزینه ها و راه سیاسی خود حمایت کنیم تا در میدان باقی بمانیم و بتوانیم آینده منطقه و لبنان را به خوبی ترسیم کنیم.

رئیس شورای سیاسی حزب الله خطاب به مردم لبنان گفت: به هیچ کس اجازه ندهید از از دریچه مشکلات و مسائل کوچکی که در کشور وجود دارد برای تضعیف مقاومت استفاده کند، اما در هر صورت همه بدانند که مقاومت در مورد انتخابات پارلمان هیچ نگرانی ندارد چون ما بدون تردید پیروز هستیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha