جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
شیخ نعیم قاسم

حوزه/ شیخ نعیم قاسم معاون دبیر کل حزب الله لبنان طی سخنانی با طرح این سؤال که چه کسی به آمریکا این حق را داده که بر جهان سلطه گری کند و مردم را به عنوان برده و کشور ها را گاو شیرده خود قرار دهد؟ اشاره کرد: ما در برابر آمریکا ایستادگی کردیم و پیروز شدیم.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، شیخ نعیم قاسم معاون دبیر کل حزب الله لبنان طی سخنانی با طرح این سؤال که چه کسی به آمریکا این حق را داده که بر جهان سلطه گری کند و مردم را به عنوان برده و کشور ها را گاو شیرده خود قرار دهد؟ اشاره کرد: ما گفتیم نه و این منطق آمریکا را رد کرده و ایستادگی کردیم و بحمد الله پیروز شدیم و به راه خود ادامه خواهیم داد.

شیخ قاسم افزود: آمریکا بر پایه ظلم، جنگ ها، فساد و فشار باپرجاست و اگر ما را به تروریسم متهم کرد، این مدال افتخاری برای ماست و اگر ما را گوشه گیر خواند، این دلیلی است بر اینکه ما راه درست را می رویم و اگر از ما متنفر شود، دلیلی است بر اینکه آثار مهمی را در مقابله با آن به جا گذاشتیم.

وی ادامه داد: ما دو پروژه آمریکا را در منطقه که ممکن بود مسیر منطقه را در جهان تغییر دهد با شکست مواجه کردیم که اولین آن ایجاد خاورمیانه جدید از طریق دشمن اسرائیلی در لبنان و دومی تجاوز به سوریه در سال 2011 میلادی بود و ما پروژه اول را با قطع دست اسرائیل و شکست آن، ناکام گذاشتیم و پروژه دوم را با قطع دست آمریکا در سوریه از طریق همکاری با روسیه، ایران، سوریه، حزب الله و تمامی نیرو های هم پیمان با شکست مواجه کردیم و می توانیم بگوییم که تحولات منطقه مطابق خواسته آنان تحقق نمی یابد و آینده را ما خواهیم ساخت.

معاون دبیر کل حزب الله افزود: ما با رژیم اشغالگر، متجاوز و ظالم اسرائیل می جنگیم و این حق است؛ چرا که وجود اسرائیل بر پایه تجاوز است و تجربه ثابت کرده، هر وقت ما نه به اسرائیل گفتیم، توانستیم آن را شکست داده و پیروز شویم.

شیخ قاسم اشاره کرد: ما به انتخابات پارلمان لبنان اهمیت می دهیم و شاید این مهمترین انتخاباتی است که پیش روی ماست و دلیل آن این است که چالش های موجود بسیار بیشتر از گذشته است.

وی افزود: ما از می خواهیم که نمایندگان ما با بالاترین آراء ممکن در انتخابات پیروز شوند تا به جهان بگوییم که ما نماینده قشر گسترده ای از لبنان هستیم و این بر قدرت ما می افزاید.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha