پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
شیخ علی دعموش نایب رئیس شورای اجرایی حزب الله

حوزه/ شیخ علی دعموش، عملیات قهرمانانه جدید علیه اشغالگران در تل آویو را به ملت فلسطین و خانواده شهید رعد فتحی حازم، تبریک گفت.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، شیخ علی دعموش نایب رئیس شورای اجرایی حزب الله در خطبه نماز جمعه، عملیات قهرمانانه جدید علیه اشغالگران در تل آویو را به ملت فلسطین و خانواده شهید رعد فتحی حازم، تبریک گفت.

این عملیات ضعف و پوشالی بودن رژیم صهیونیستی را آشکار کرد

وی افزود: این عملیات ضعف و پوشالی بودن رژیم صهیونیستی را آشکار کرد و بار دیگر تأکید کرد که ملت فلسطین هرگز دست از مسئله خود برنخواهد داشت و هرگز تسلیم اشغالگران نخواهد شد.

شیخ دعموش ادامه داد: ملت فلسطین مقاوم باقی خواهد ماند و اسلوب های جدیدی برای مقاومت در جهت بیرون راندن صهیونیست ها و آزاد سازی سرزمین ابداع خواهد کرد.

عضو ارشد حزب الله در بخش دیگر خطبه به وضع سیاسی و انتخاباتی لبنان پرداخت و گفت: یکی از اهداف حمله مستمر علیه مقاومت، تأثیر بر سلیقه مردم در آستانه انتخابات و وادار کردن آنها به رأی دادن علیه لیست های حزب الله و گزینه های سیاسی آن است و آنها این کار را از طریق تحریک، دروغ پراکنی و تحمیل مسئولیت فروپاشی و عدم استقرار به مقاومت انجام می دهند.

حزب الله در دل ها، عقل، فرهنگ و وجدان مردم لبنان ریشه دوانده است

شیخ علی دعموش تصریح کرد: اهالی شریف و صبور ما در تمامی مناطق جنوب، بقاع، ضاحیه، بیروت و جبیل که در راه مقاومت جانفشانی کرده و با صبر و آگاهی خود در برابر تمامی چالش های گذشته ایستادند، با مشارکت قدرتمند خود در انتخابات و رأی به مقاومت، ثابت خواهند کرد که اهل حق، راستی و وفاداری هستند و حزب الله در دل ها، عقل، فرهنگ و وجدان آن ها ریشه دوانده است.

تمامی تبلیغات انتخاباتی نمی تواند مردم را از مقاومت دور کند

عضو شورای اجرایی حزب الله تأکید کرد: تمامی تبلیغات انتخاباتی و تلاش هایی که برای گمراهی و تشویش اذهان صورت می گیرد، نمی تواند آن ها را به موضع گیری سیاسی اشتباه مجبور کند یا آنها را از مقاومت و گزینه های آن دور کند.

مردم با حضور در انتخابات سیلی جدیدی به آمریکا و هم پیمانان آن می زنند

وی بیان داشت: حزب الله اطمینان دارد که اهالی وفادار آن مشارکت چشمگیری در انتخابات خواهند داشت و برای پیروزی لیست های آن و هم پیمانانش در تمامی مناطق لبنان رأی می دهند تا اهداف آمریکایی و اسرائیلی در تضعیف نمایندگی مقاومت را با شکست مواجه کند و با حضور خود سیلی جدیدی به آمریکا و هم پیمانان آن می زنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha