پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
شیخ علی دعموش نایب رئیس شورای اجرایی حزب الله

حوزه/ شیخ علی دعموش، گفت: شماری از نامزد های انتخابات مجلس نمایندگان لبنان به دستور سفارت آمریکا، تحت عنوان سرنگونی پروژه حزب الله وارد انتخابات می شوند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، شیخ علی دعموش نایب رئیس شورای اجرایی حزب الله در نشستی که از سوی جمعیت مراکز فرهنگی امام خمینی در حزب الله بر حسینیه شهدای شهرک دیر قانون النهر برگزار شد، گفت: شماری از نامزد های انتخابات مجلس نمایندگان لبنان به دستور سفارت آمریکا، تحت عنوان سرنگونی پروژه حزب الله وارد انتخابات می شوند، علی رغم اینکه کشور با فروپاشی اقتصادی مواجه است، امّا هیچکدام آنها در برنامه انتخاباتی خود از چگونگی مقابله با بحران های کشور سخن نمی گویند.

وی ادامه داد: دشمنان از تمامی امکانات رسانه ای و سیاسی خود برای مخدوش کردن چهره حزب الله و تحریک لبنانی ها علیه مقاومت استفاده کردند، امّا شکست خوردند و حزب الله با مقابله با جنگ اقتصادی و ارائه خدمات به مردم در زمینه مواد غذایی، بهداشت و سوخت و کاهش رنج ها مردم، آنها را متحیر کرده است.

شیخ دعموش بیان داشت: آمریکا به دنبال تغییر هویت مقاومتی لبنان و بازگشت آن به مرحله ضعف و ناتوانی است تا بر آن مسلط و چیره شود؛ به همین دلیل بر لبنانی ها فشار می آورد و مورد تحریم قرار می دهد تا در برابرش تسلیم شوند و شروط و دیکته های آن را اجرایی کنند. آمریکا برای تغییر چهره مقاوم، قدرتمند و عزتمند لبنان از زیر دستان خود در انتخابات حمایت می کند.

عضو ارشد حزب الله اشاره کرد: ما در حزب الله به دنبال لبنانی قدرتمند، مستقل، آقا و آزادی است که وابسته به خارج نیست و آزادی بیان مثل همیشه در آن جریان داشته باشد، نه لبنانی که در آن آزادی ها سرکوب می شود و دهان ها بسته می شود.

وی با تأکید بر اینکه لبنان مثل عربستان و امارات نیست که تحمل صدای مخالفان یا نظر مخالف نباشد، اشاره کرد: تمامی تلاش های آمریکا و هم پیمانان برای تغییر هویت مقاومتی لبنان با آگاهی، ثبات و پایبندی ملت ما به مقاومت مواجه خواهد شد و این تلاش ها به شکست خواهد انجامید.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha