دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
امام جمعه سیراف

حوزه/ امام جمعه سیراف گفت: پاسداری و حراست از ارزش‌های شهدا به‌ بقا و تداوم کشور در مقابل همه تهدیدات و چالش‌های ایجاد شده از سوی دیگر کشورها می‌انجامد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، جلسه هماهنگی یادواره شهدای بخش سیراف و دو شهید گمنام صبح امروز در دفتر امام جمعه بندر سیراف برگزار شد.

حجت الاسلام صادق عاشوری امام جمعه بندر سیراف در این نشست ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس، اظهار داشت: آرامش و امنیت فعلی را مدیون دلاوری‌ها و جان فشانی‌های شهدا هستیم.

وی در ادامه با تأکید بر اهمیت برگزاری باشکوه یادواره شهدا، مسئولان حاضر را دعوت به برگزاری هرچه بهتر و باشکوه‌تر یادواره شهدا و همچنین توصیه به همکاری و مساعدت لازم در این زمینه کرد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی بخش سیراف گفت: پاسدارای و حراست از ارزش‌های شهدا به‌ بقا و تداوم کشور در مقابل همه تهدیدات و چالش‌های ایجاد شده از سوی دیگر کشورها می‌انجامد.

حجت الاسلام عاشوری با اشاره به این موضوع که کیفیت و ثمره برگزاری این یادواره‌ها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، تأکید کرد: در برگزاری یادواره شهدا باید علاوه بر بعد کمی مراسم، به بعد کیفی آن نیز توجه کرد.

امام جمعه سیراف گفت: دستیابی به کیفیت هر چه بیشتر این مراسم ارزشمند منوط به استفاده از همه ظرفیت‌ها و همکاری و هماهنگی لازم از جانب مسئولین، است.

به گزارش حوزه، یادواره شهدای بخش سیراف چهارشنبه مورخ ۲۷ دی ماه در سالن ورزشی حوزه مقاومت بسیج خاتم الانبیا برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha