دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام والمسلمین سیدحسن ربانی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین سید حسن ربانی در پیامی شهادت سردار سید رضی موسوی در حمله موشکی رژیم سفاک صهیونیستی به دمشق را به ملت شریف ایران، خانواده محترم این شهید و همرزمان ایشان تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین سید حسن ربانی نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی در پیامی شهادت سردار سید رضی موسوی در حمله موشکی رژیم سفاک صهیونیستی به دمشق را به ملت شریف ایران، خانواده محترم این شهید و همرزمان ایشان تسلیت گفت. متن پیام به شرح است:

بسمه تعالی
مِّنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُم مَّن قَضَیٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُم مَّن یَنتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا
شهادت سردار عزیز اسلام سیدرضی موسوی از مستشاران نظامی ایران و همرزم سردار دلها در سوریه، پاداش و نتیجه یک عمر مجاهدت مخلصانه و خدمت بی دریغ و فراوان آن فرزند انقلاب اسلامی است.
رشادت های این سردار شهید در مواجهه با تکفیری های وحشی و صهیونیست خونخوار و ضد بشر در تاریخ مقاومت فراموش نخواهد شد و خون آن عزیز و سایر شهدا پایه های مقاومت را تحکیم خواهد نمود
این اقدام ننگین بی پاسخ نخواهد ماند زیرا از وعده خداوند متعال گریزی نیست و برای خانه عنکبوت پایانی جز نابودی متصور نخواهد بود.
اینجانب عروج مظلومانه سردار رشید را به رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، ملت رشید ایران، بویژه به خانواده محترم و صبورش تسلیت و تبریک عرض می نمایم. از خداوند قادر متعال پیروزی عاجل فلسطین قهرمان را خواستارم و برای خانواده محترم، صبر جمیل و برای آن شهید علو درجات را مسئلت دارم.

سید حسن ربانی
نماینده ولی فقیه در وزارت جهادکشاورزی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha