یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
ناصر شیرازی

حوزه/ ناصر عباس شیرازی گفت: اسرائیل جنایتکار قوانین بین المللی را زیر پا می گذارد. از این اقدامات جنایتکارانه روشن می شود که رژیم صهیونیستی از ترس و وحشت دست به چنین جنایات جنگی زده است.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» سید ناصر عباس شیرازی دبیرکل مجلس وحدت مسلمین پاکستان حمله رژیم صهیونیستی به سردار سید رضی موسوی مستشار بلند پایه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دمشق را به شدت محکوم کرد و گفت: حمله هوایی رژیم غاصب صهیونیستی در دمشق حمله به حاکمیت داخلی سوریه است و عواقب ناگزیری در پی خواهد داشت.

وی ضمن اشاره به اینکه شهید سردار موسوی از یاران نزدیک شهید قاسم سلیمانی بود، اظهار داشت: سردار شهید رضی موسوی در حمله موشکی به منزلی به شهادت رسید. وی به عنوان دیپلمات و سرکنسول دوم سفارت ایران در سوریه بود. وی گذرنامه دیپلماتیک داشت، حمله به وی نقض فاحش کنوانسیون های بین المللی ۱۹۶۱ و ۱۹۷۳ و جنایات جنگی است.

وی تأکید کرد: اسرائیل جنایتکار قوانین بین المللی را زیر پا می گذارد. از این اقدامات جنایتکارانه روشن می شود که رژیم صهیونیستی از ترس و وحشت دست به چنین جنایات جنگی زده است. این حمله همچنین نقض کامل حاکمیت سوریه نیز است زیرا وظیفه کشور میزبان حفاظت از دیپلمات ها است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha