شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
شهید سردار سیدرضی موسوی

دفتر تبلیغات اسلامی با اشاره به اینکه خون شهید سردار«سید رضی موسوی» و شهدای مظلوم مقاومت و فلسطین، حذف کامل رژیم صهیونیستی از منطقه را رقم خواهد زد، ترور این شهید عزیز را محکوم کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، متن پیام بدین شرح است:

سردار شهید «سید رضی موسوی» از ابتدای انقلاب شکوهمند اسلامی و دفاع مقدس تا دفاع از حرم آل‌الله و امنیت پایدار ایران اسلامی همواره مجاهدت و تلاش خالصانه و صادقانه در مسئولیت‌های مهم و اثرگذار داشت و حمله بزدلانه رژیم نازی و کودک کش صهیونیستی بار دیگر عجز و استیصال آن رژیم غاصب در پی شکست‌هایش در مقابل مردم و جبهه مقاومت در غزه را آشکار ساخت.

بی شک طوفان الاقصی با فوران قطراتی از ثمره خون شهید سردار«حاج قاسم سلیمانی» آغاز شد و خون همرزم ایشان شهید سردار«سید رضی موسوی» و شهدای مظلوم مقاومت و فلسطین، حذف کامل این رژیم از منطقه را رقم خواهد زد.

دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم ضمن محکومیت شدید اقدام رذیلانه و ناجوانمردانه رژیم صهیونیستی، شهادت این عزیز آسمانی را به محضر حضرت ولی عصر(عج) و نایب بر حقشان امام خامنه ای(مدظله) و همه همرزمان و امت شهید پرور ایران اسلامی به ویژه خانواده محترم آن شهید تبریک و تسلیت عرض می نماید.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha