یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
دهه هشتادی ها در رویداد تولید محتوای بسیج

حوزه/مسئول مرکز فضای مجازی سپاه لرستان گفت: ۴۰ تیم در پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج استان لرستان به رقابت می‌پردازند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حسن حجت پور مسئول مرکز فضای مجازی سپاه لرستان امروز در آئین افتتاحیه پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج لرستان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دوران مقدس، شهدای امنیت و شهید سردار سلیمانی،بیان داشت: این رویداد با هدف شناسایی استعدادها و تمرکز بر ظرفیت‌های عظیم مردمی و تفکر بسیجی، بهره‌گیری از ظرفیت‌های تولید محتوای بومی در فضای مجازی مبتنی بر تأکیدات مقام معظم رهبری در راستای تقویت دستگاه تولید محتوا، حمایت از محصولات برگزیده وحرکت به سمت ایجاد نهضت تولید محتوای دیجیتال بومی در لرستان برگزار شده است.

وی با اشاره به افزایش ۵۰ درصدی شرکت کنندگان در این رویداد نسبت به سال گذشته اظهار داشت:درمرحله استانی این رویداد ۲۲۰ نفر در قالب ۴۰ تیم به رقابت می‌پردازند.

مسئول مرکز فضای مجازی سپاه لرستان در پایان با اشاره به اینکه از هم اکنون به مدت ۴۸ ساعت شرکت کنندگان در ۴ بخش پویا نمایی، گرافیک، بازی ویژه تلفن همراه، و نرم افزارهای کاربردی ویژه تلفن همراه با هم به رقابت خواهند پرداخت،خاطر نشان کرد:برگزیدگان این مرحله به رویداد کشوری راه خواهند یافت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha