یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی گفت: امروز پوشیدن و بر تن کردن لباس مرزبانی برای حفاظت از کیان این مملکت هم شجاعت است و هم ایثار که نصیب شما شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، حجت الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی امروز در جلسه درس اخلاق پرسنل مرزبانی استان کردستان، اظهار داشت: سعی کنیم شخصیت قابل تقدیری باشیم، یعنی هر کسی به کار ما، افعال ما، رفتار ما و کنش و واکنش ما نگاه کند، آنرا بپسندد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان تأکید کرد: در تاریخ اسلام شخصیت‌های بسیار وارسته و بزرگی داشته‌ایم که همگی آنها برای ما الگو بوده‌اند، همانند رسول اکرم(ص)، ائمه اطهار(ع)، بانو حضرت فاطمه(س)، ام البنین(س)، حضرت زینب(س) و در دوران ما نیز شخصیت‌های تأثیرگذاری همانند امام خمینی(ره) و شهدای بزرگی همانند حاج قاسم سلیمانی را داشته‌ایم که همه اینها برای جهان اسلام و بشریت نعمت الهی محسوب می‌شوند.

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی ادامه داد: اخلاص، آگاهی، فهم، بصیرت، مطالعه، درک و شجاعت در کار این بزرگواران الگوی مثال زدنی برای زندگی ماست، لذا حرکت در مسیر زندگی این بزرگان آینده این دنیا و آخرت ما را تضمین می‌کند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان یادآور شد: امروز پوشیدن و بر تن کردن لباس مرزبانی برای حفاظت از کیان این مملکت هم شجاعت است و هم ایثار که نصیب شما شده است.

وی اظهار کرد: دفاع از برادر دینی خود و صبر در برابر سختی‌ها، از نشانه‌های شجاعت مرزبانان است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha