سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
نشست

حوزه/ سومین جلسه شورای سیاست گذاری کنگره ملی شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد با «رویکرد تشریح و تبیین ویژه برنامه‌های این کنگره» برگزار شد

به گزارش خبرگزاری حوزه از یاسوج، سومین جلسه شورای سیاست گذاری کنگره ملی شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد با رویکرد تشریح و تبیین ویژه برنامه‌های این کنگره عصر امروز با حضور معاون سیاسی امنیتی و معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، سردار مصطفی مثنوی جانشین فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد، سرهنگ نجاتی مسئول برگزاری کنگره شهدای استان، مدیر کل ارشاد اسلامی و مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران این استان در یاسوج برگزار شد.

سردار مصطفی مثنوی جانشین سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در این نشست با بیان اینکه در مجموع فضای عمومی استان کنگره شهدایی نیست، از فرمانداران، بخشداران و شهرداران خواست فضای عمومی شهرستان‌ها را به سمت و سوی کنگره شهدا پیش ببرند.

سردار مثنوی افزود: از زمان بندی خیلی عقب هستیم و انتظار داریم در بحث بودجه‌ریزی و نصب نمادها شهرستان‌ها سریعتر اقدام کنند.

محمد علی روستا معاون عمرانی استاندار هم با بیان اینکه برای زیباسازی و نصب المان‌های شهدا برای استقبال از اجلاسیه‌ها در استان ۳۶ میلیارد تومان هزینه نیاز است، اظهار داشت: باید زمان بندی نصب نمادها و تابلوهای تبلیغاتی مشخص باشد.

سرهنگ نجاتی مسئول برگزاری کنگره شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد هم، هماهنگ بودن کمیته‌های شهرستانی با مرکز استان را ضروری است و گفت: تمام مکاتبات باید با سربرگ و آرم کنگره انجام شود.

سرهنگ نجاتی یادآور شد: همه تابلوهای شهدا در کاشان در حال آماده شدن هستند که به صورت مجزا هر شهرستان باید کار نصب آن‌ها را انجام دهد.

امین درخشان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد هم با بیان اینکه ۲ هزار و ۵۰۰ برنامه تاکنون در این زمینه تهیه شده است، اظهار کرد: بیشتر برنامه در حال برگزاری است.

درخشان ادامه داد: یک فیلم سینمایی در حال ساخت داریم که با همکاری بنیاد شهید و سپاه پاسداران تولید می‌شود.

رضا پارسیان نژاد مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد نیز با بیان اینکه۴ فیلم مستند در حال ساخت داریم، ابراز کرد: اسناد مکتوب و وصیت نامه‌های شهدا نیز جمع آوری شده است.

پارسیان نژاد با اشاره به اینکه تاکنون هزار و ۶۰۰ مصاحبه شفاهی با رزمندگان انجام شده است، ادامه داد: امسال نیز ۶۰۰ مصاحبه در دست برنامه داریم.

سید جواد هاشمی مهر معاون سیاسی و امنیتی استاندار هم خاطرنشان کرد: در دومین اجلاسیه شهدای استان باید پیام شهدا به دل‌ها رسانده شود.

هاشمی مهر تصریح کرد: استفاده از ظرفیت مردم برای برگزاری اجلاسیه‌ها می‌تواند کمک کار ما مسئولان باشد.

بر پایه این گزارش، دومین کنگره ملی شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد سال آینده برگزار می‌شود.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha