شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
پایان پیام

حوزه / احمدزاده با اشاره به در پیش بودن هفته مقاومت، گفت: سپاه برنامه‌های خوبی برای این هفته تهیه و تدارک دیده، اما لازم است همه دستگاه‌های دولتی برنامه‌های فاخر و خوبی در سالروز شهادت شهید سلیمانی اجرا کنند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یاسوج، سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه وبویراحمد شامگاه چهارشنبه در سومین ستاد کنگره ملی شهدای استان با تسلیت سالروز رحلت حضرت ام‌البنین(س) به در پیش بودن هفته مقاومت اشاره کرد و اظهار داشت: سپاه برنامه‌های خوبی برای این هفته تهیه و تدارک دیده، اما لازم است همه دستگاه‌های دولتی برنامه‌های فاخر و خوبی در سالروز شهادت شهید سلیمانی اجرا کنند.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: شورای سیاست گذاری کنگره ملی شهدا گزارش خوب و امیدوار کننده‌ای از روند پیشرفت کار تا زمان برگزاری کنگره ملی شهدا ارائه داد.

وی تصریح کرد: تا زمان برگزاری کنگره باید خدمت مقام معظم رهبری برسیم و گزارشی در این زمینه ارائه دهیم، لذا تا آن موقع باید بخش زیادی از کارها انجام شود.

احمدزاده عنوان کرد: در توزیع اعتبارات اولویت با کنگره ملی شهدای استان خواهد بود، ضمن اینکه بخشی از اعتبارات مورد نیاز کنگره از محل مسئولیت‌های اجتماعی مراکز تولیدی توسط حوزه اقتصادی تأمین می‌شود.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه دو کمیته عمرانی و مالی و برنامه‌ریزی کنگره فعال شوند، خاطرنشان کرد: همه فرمانداران، شهرداران فعالتر پای کار کنگره بیایند، چرا که تا زمان برگزاری کنگره ملی شهدای استان زمان زیادی باقی نمانده است.

احمدزاده با بیان اینکه هنوز با وجود سفرهای مختلفی که رئیس جمهور داشته اما بهترین و منسجم‌ترین برنامه ریزی مربوط به استان کهگیلویه وبویراحمد است، گفت: می‌توانیم کنگره شهدا را هم به بهترین شکل ممکن برگزار کنیم.

دستگاه‌های دولتی برنامه‌های فاخری در سالروز شهادت شهید سلیمانی اجرا کنند

استاندار کهگیلویه وبویراحمد ابراز کرد: در نشست‌ها و سخنرانی‌های کنگره شهدا از شخصیت‌های تراز اول مملکت استفاده شود که برای استان آورده‌ای داشته باشد.

برنامه‌های هفته مقاومت از ۱۲ تا ۱۷ دی ماه با شعار "شهید القدس" آغاز می‌شود

همچنین سرهنگ ایمان خردمند مسئول فرهنگی هنری سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در کمیته برنامه‌ریزی کنگره ملی شهدای استان با اشاره به در پیش بودن چهارمین سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی، اظهار کرد: برنامه‌های هفته مقاومت از ۱۲ تا ۱۷ دی ماه با شعار "شهید القدس" آغاز می‌شود.

مسئول فرهنگی هنری سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد افزود: در سطح استان ۱۵۰ عنوان برنامه با محوریت معرفی شهید سلیمانی به نسل جوان و نوجوان در دست اجرا است.

وی از برگزاری گردهمایی پسران و دختران حاج قاسم در مدارس استان خبر داد و گفت: اعزام راهیان مکتب شهید سلیمانی به کرمان از دیگر برنامه‌های هفته مقاومت است.

سرهنگ خردمند، با اشاره به تقارن سالروز شهادت شهید سلیمانی و میلاد حضرت زهرا(س)، یادآور شد: مراسم بزرگداشت شهید سلیمانی همزمان با سراسر کشور روز ۱۴ دی ماه در یاسوج برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: به‌مناسبت خجسته سالروز حضرت زهرا(س) اهداء جهیزیه به نوعروسان نیز از دیگر برنامه‌های سپاه فتح است.

گفتنی است در پایان این مراسم از آرم کنگره ملی شهدای استان کهگیلویه وبویراحمد و پوستر هفته مقاومت رونمایی شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha