پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 16, 2024
بنافی

حوزه/ فرماندار دشتستان گفت: برنامه های دهه بصیرت با رویکرد جهاد تبیین اجرا شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، احمد بنافی فرماندار شهرستان دشتستان عصر امروز در نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان دشتستان گفت: مناسبت‌های دهه بصیرت و برنامه حماسه ۹ دی باید با رویکرد جهاد تبیین و با محوریت مردم اجرا شود.

بنافی به تقارن حماسه ۹ دی با شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و یادآور شد: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی سید الشهدا مقاومت و احیاگر جبهه مقاومت بود که از این رو باید شهرداران و دهیاران با فضاسازی محیطی شایسته با نظارت بخشداران و معاونت سیاسی فرمانداری این دو رویداد مهم را به طور ویژه تکریم کنند.

فرماندار دشتستان در بخش دیگری از صحبت های خود با بیان اینکه در حوزه قرآن و عترت نیازمند تولید محتوا و استفاده از ظرفیت فضای مجازی هستیم خواستار ورود کانون های فرهنگی مساجد در عرصه تولید محتوا با کمک بسیج رسانه در شهرستان شد.

بنافی خاطرنشان کرد: در کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد نیروهای خوبی که اکثرا از نسل جوان و نوجوان هستند، داریم و لازم است با همکاری بسیج رسانه و کار تشکیلاتی و توانمندسازی، آنان را در حوزه رسانه تقویت کنیم و از این توانمندی در راستای جهاد تبیین و روشنگری رسانه ای بهره بگیریم.

فرماندار دشتستان در پایان ضمن تاکید بر ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی، خبر از احداث چهار کتابخانه عمومی جدید در سطح شهرستان دشتستان داد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha