دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
امام جمعه خورموج

حوزه/ حجت‌الاسلام زاهددوست به منظور پیگیری مسائل و مشکلات فرهنگی و هنری شهرستان دشتی، صبح امروز در تهران با سید محمد هاشمی، قائم مقام و معاونت حقوقی، امور مجلس و امور استان‌های وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت‌الاسلام علی زاهددوست به منظور پیگیری مسائل و مشکلات فرهنگی و هنری شهرستان دشتی، صبح امروز در تهران با سید محمد هاشمی قائم مقام و معاونت حقوقی، امور مجلس و امور استان‌های وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دیدار و گفت‌وگو کرد.

برگزاری جشنواره شاخص فرهنگی هنری به منظور معرفی شخصیت سردار شهید "نادر مهدوی" و همرزمانش، راه اندازی "کاروان انقلاب" در سطح شهرستان، تعمیر و تجهیز فرهنگسرای شهید شهریاری، تجهیزات کانون‌های فرهنگی هنری مساجد شهرستان، تعمیم فعالیت‌های قرآنی روستای چارک به سایر روستاها، برخی از موارد و مسائل مطرح شده در این نشست بود.

همچنین حمایت از گروه هنری و نمایشی محبوبه حبیب، حمایت از گروه‌های سرود و تواشیح شاخص شهرستان، حمایت از چاپ کتاب و مستند داستانی شهید محمد جعفر سعیدی، حمایت از گروه نمایشی بازسازی واقعه غدیر و حمایت از تبلیغ دانش آموزی در سطح شهرستان از جمله مسائل و مواردی بود که امام جمعه خورموج در دیدار با قائم مقام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی مطالبه و پیگیری کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha