دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۷ شوال ۱۴۴۵ | May 6, 2024
تبریز

حوزه/ امام جمعه ابهر گفت: شعارهای انتخاباتی باید قابلیت عملیاتی شدن داشته باشد و مردم ما منتظر برنامه‌هایی هستند که قابلیت عملیاتی شدن دارد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از زنجان، حجت‌الاسلام سعید مرادپور ، امام جمعه ابهر در خطبه‌های نماز این هفته گفت:حادثه ۹ دی فتنه بزرگی بود که دشمن بر علیه کشور ما طراحی کرد و عده‌ای نیز در داخل در دام دشمن افتادند و این حادثه از ابعاد مختلف به ویژه در حوزه دشمن‌شناسی قابل مطالعه و تحقیق است.

حجت‌الاسلام مرادپور با اشاره به اینکه امام کاظم علیه السلام می‌فرمایند؛ «کسی که از نفس خود مراقبت نکند از ما نیست»، افزود: اگر انسان مراقب نفس خود نباشد شیطان در قلب او لانه می‌کند و در نهایت سبب فاسد شدن قلب می‌شود که این مسئله در فتنه ۸۸ خود را نشان داد.

امام جمعه ابهر با تأکید بر اینکه باید کمک کنیم خط نفاق از بین برود، عنوان کرد: منافق باید به مردم معرفی شود زیرا اگر نفاق و اهل نفاق معرفی شوند مردم سمت آنها نمی‌روند.

وی با اشاره به در پیش رو بودن انتخابات عنوان کرد مقام معظم رهبری در این مورد چندین بار صحبت کرده و اخیراً نیز مفصلاً به این موضوع مهم پرداخته است و با توجه به اهمیت موضوع قطعاً باز هم در مورد این امر مهم سخنانی خواهند گفت.

امام جمعه ابهر با اشاره به اینکه نظر مقام معظم رهبری درباره انتخابات نمایشی بودن نیست عنوان کرد: نمایشی بودن انتخابات متعلق به جریان فکری است که می‌گفتند انتخابات در جمهوری اسلامی ایران فرمایشی است و این سیاست را که در اصل متعلق به خودشان است به نظام نسبت می‌دهند.

خطیب نماز جمعه ابهر با اشاره به اینکه حضرت آقا تاکید دارند که حضور مردم در صحنه برای ما بسیار مهم است، ادامه داد: حضرت آقا در سخنرانی اخیر خود فرمودند؛ تحول در کشور را به وسیله انتخابات می‌توان رقم زد.

حجت‌الاسلام مرادپور با یادآوری اینکه در انتخابات باید دید که جریانات و کاندیداها برای حل معضلات کشور چه برنامه‌ای دارند، گفت: مقام معظم رهبری می‌فرمایند؛ انتخابات باید منشأ تحول در کشور باشد و این تحول وقتی محقق می‌شود که نامزد انتخاباتی برنامه داشته باشد.

امام جمعه ابهر با تاکید بر اینکه شعارهای انتخاباتی نیز باید قابلیت عملیاتی شدن داشته باشد، عنوان کرد: مردم ما منتظر برنامه‌هایی هستند که قابلیت عملیاتی شدن دارد.

خطیب نماز جمعه ابهر با اشاره به اینکه حضرت آقا تأکید دارند که اگر انتخابات درست برگزار شود از دیکتاتوری جلوگیری می‌کند، گفت: اگر انتخابات صحیح برگزار شود و افراد دارای برنامه، خوش‌فکر و متعهد وارد عرصه شوند مشکلات کشور نیز حل می‌شود.

حجت‌الاسلام مرادپور با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری می‌فرمایند؛ انتخابات خوب این است که مشارکت قوی و پرشور مردم در آن جریان داشته و شاهد رقابت واقعی جریان‌های مختلف در آن باشیم، گفت: همه ما در برگزاری انتخابات پرشور و سالم وظیفه داریم و باید تلاش کنیم از انتخاب هیجانی بپرهیزیم.

امام جمعه ابهر با تأکید بر اینکه دشمنان ما از مدت‌هاست، برنامه چیده‌اند که مردم بر سر صندوق‌های رأی حاضر نشوند گفت: درست است مردم ما از برخی کم‌کاری‌ها گله دارند اما این گله‌مندی‌ها سبب نمی‌شود که ما عقب بکشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha