یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
خدری

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان بوشهر با بیان اینکه فتنه فضا را غبارآلود می کند و فرد در این فضا نمی تواند راه درست را تشخیص دهد گفت: هنر فرد این است که در فضای غبارآلود راه درست را تشخیص دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت‌الاسلام رضا خدری مدیر حوزه علمیه استان بوشهر صبح امروز در مراسم بزرگداشت یوم الله ۹ دی در محل مقبره مطهر شهید عاشوری در چغادک با گرامیداشت این روز اظهار داشت: یوم الله‌های زیادی در تاریخ کشور وجود دارد و در طول تاریخ بعد انقلاب این ایام را داشته‌ایم.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر بیان داشت: این روز به جهت حرکت با عظمتی که مردم انجام دادند یوم الله شد.

امام جمعه چغادک ابراز داشت: عده‌ای بعد از چند ماه که در کشور آشوب به پا شد به خاطر خواسته های نفس و منافع گروهی و جناحی، کشور را به آشوب کشیدند و چند ماه کشور به خاطر فتنه بزرگی که به پا کردند درگیر این مسائل بود.

حجت الاسلام خدری با بیان اینکه جبهه استکبار از آشوبگران پشتیبانی جدی می کردند عنوان کرد: برخی از این اتفافات در روز عاشورا رخ داد و مشخص شد اینها با اصل اسلام مشکل پیدا کردند.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر با بیان اینکه محرم ها و صفرها بود که انقلاب اسلامی را به پیروزی رساند اظهار داشت: مردم در ۹ دی به صحنه آمدند و فتنه را جمع کردند؛ نهج البلاغه فتنه شناسی عجیبی دارد و یک شبکه و تدوین خوبی می توان در آن پیدا کرد.

امام جمعه چغادک با بیان اینکه فتنه فضا را غبارآلود می کند و فرد در این فضا نمی تواند راه درست را تشخیص دهد گفت: هنر فرد این است که در فضای غبارآلود راه درست را تشخیص دهد.

حجت الاسلام خدری فتنه را عبرت دانست و افزود: فتنه های دیگری در پیش خواهد بود و جوامع اسلامی هیچگاه از این فتنه ها در امان نخواهند ماند.

وی بیان داشت: در زمان امام علی(ع) هم طلحه و زبیر و ۲۰ هزار نفر دیگر خود را اهل حق می دانستند و مردم سردرگم بودند که حق با کیست، به همین جهت به پیش امیرالمومنین(ع) آمدند.

حجت الاسلام خدری یکی از فتنه ها را فساد برخی مسئولان عنوان کرد و ابراز داشت: اگر نابسامانی در کشور زیاد است و مردم گلایه مند هستند به خاطر امیال نفسانی است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha