دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
امام جمعه خارگ

حوزه/ امام جمعه خارگ گفت: مردم در فضای پیچیده و برنامه ریزی شده دشمن خط بطلانی بر توطئه‌ها و حمایت‌های آشکار سران استکبار جهانی و هجمه‌های رسانه‌ای آنان کشیدند و نقطه عطفی را درتاریخ انقلاب اسلامی به وجود آوردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، مراسم یوم الله ۹ دی در خارگ امروز با حضور مسئولین، کارکنان و نظامیان و اقشار مختلف مردم بصیر و ولایی جزیره خارگ برگزار شد.

حجت الاسلام محمود کارگر امام جمعه خارگ در این مراسم با گرامیداشت روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، راز ماندگاری انقلاب اسلامی را بصیرت مردم، پیروی از ولایت و خلق یوم الله ها دانست و گفت: امروز به حول قوه الهی مردم با بصیرت کشور طبق آیه یَدْخُلُونَ فِی دِینِ اللَّهِ أَفْوَاجًا فوج فوج از انقلاب اسلامی خود حمایت نموده و کشور را به جایگاهی رساندند که به تعبیر مقام معظم رهبری به قله نزدیک است و استکبار جهانی و عیادی آن در حال سقوط از قله هستند.

وی خلق حماسه نهم دی را متعلق به ملت بصیر و سلحشور ایران اسلامی دانست و گفت: مردم در فضای پیچیده و برنامه ریزی شده دشمن خط بطلانی بر توطئه‌ها و حمایت‌های آشکار سران استکبار جهانی و هجمه‌های رسانه‌ای آنان کشیدند و نقطه عطفی را درتاریخ انقلاب اسلامی به وجود آوردند.

امام جمعه خارگ لزوم آشنایی بیش از پیش نسل جوان با آرمان‌های انقلاب اسلامی از دیگر نکاتی بود که امام جمعه خارگ بر آن تاکید کرد.

گفتنی است: در پایان مراسم قطعنامه یوم الله نُه دی قرائت شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha