یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
یسب

حوزه / همزمان با بزرگداشت شهادت سردارسید رضی موسوی مراسم گرامی داشت یوم الله حماسه نه دی، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت با حضور اقشار مختلف مردم در مسجدباب الحوائج کاشان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان شامگاه شنبه ۹دی ۱۴۰۲ همزمان با بزرگداشت شهادت سردار سید رضی موسوی مراسم گرامی داشت یوم الله حماسه نه دی، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت با سخنرانی سرتیپ پاسدار عبدالله ضیغمی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران در قرارگاه عملیات رسانه جبهه انقلاب و مرثیه سرایی ذاکرین اهل بیت (ع)با حضور نماینده ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی در کاشان و آران و بیدگل، مسئولان، روحانیون و اقشار مختلف مردم در مسجدباب الحوائج کاشان برگزار شد.

سرهنگ پاسدار کریم اکبری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کاشان در این مراسم ضمن تسلیت سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و رحلت آیت الله مصباح معمار انقلاب به سبقه دینی مردم کاشان اشاره کرد و اظهار داشت : مردم کاشان در طول تاریخ انقلاب اسلامی و معاصر با حضور در تمام صحنه های انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس خوش درخشیدند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشان با بیان اینکه مردم کاشان در دوران انقلاب با تقدیم ۲۷ شهید و در دوران دفاع مقدس با تقدیم۱۸۰۰ شهید و در دفاع از حرم نیز با تقدیم ۷۳ شهید و دیگر عرصه ها نقش مهمی در پیروزی انقلاب ودفاع از ارزش های دینی و حفظ دستاورد های انقلاب نقش بی بدیلی دارند تصریح کرد : مردم کاشان با حضور در صحنه های مختلف ثابت کردند که همیشه پای کار نظام و امامین انقلاب بوده اند.

سرهنگ پاسدار اکبری به نقش مردم کاشان در خاموش کردن فتنه ۸۸ اشاره کرد و افزود: مردم کاشان به مدت دو روز متوالی با حضور در صحنه، انزجار خودشان را از فتنه گران سال ۸۸ اعلام کردند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha