یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
شهید سلیمانی

حوزه/ کنگره «علمی فرهنگی سرداران شهید حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس» با محور تبیین‌گری حمایت‌های مساجد از جبهه مقاومت و به همت ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور در تهران برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، در آستانه چهارمین سالگرد شهید سپهبد حاج قاسم عصر امروز یکشنبه، ۱۰ دی از ساعت ۱۴ در سالن جلسات پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات در تهران و به همت ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور و قرارگاه ارتباطات و همکاری های بین المللی این ستاد برگزار می شود.

بر اساس این گزارش: ابوشریف، نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران، سید کمیل باقرزاده، رایزن فرهنگی ایران در لبنان و حجت الاسلام کمال‌الدین خداداده، رئیس ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور، با هدف تبیین جایگاه مساجد در نهضت مقاومت و بیان اتفاقات اخیر در غزه و نیز نقش سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در طوفان الاقصی در این کنگره سخنرانی می کنند.

این کنگره که به دنبال تبیین‌گری حمایت های مساجد از جبهه مقاومت است، علاوه بر کشور عراق، در لبنان نیز به صورت همزمان برگزار می شود.

زیارت مزار سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در کرمان و ابوالمهندس المهدی در وادی السلام نجف به صورت برخط از برنامه های کنگره است.

رونمایی از سرود دوزبانه بچه های مسجد از دیگر بخش های پیش بینی شده برای این کنگره بین المللی است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha