یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
تصاویر/ بازدید سرپرست نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه فرهنگیان استان خوزستان و رئیس امور پردیس های این دانشگاه از نمایشگاه آثار طلاب، اساتید و فضلای استان خوزستان

حوزه/ سرپرست نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه فرهنگیان و رئیس امور پردیس های دانشگاه فرهنگیان استان خوزستان از نمایشگاه آثار طلاب، اساتید و فضلای استان خوزستان بازدید کردند. 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، حجت الاسلام جوانمرد زاده سرپرست نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه فرهنگیان، آقای صالحی شبلیزی رئیس امور پردیس های دانشگاه فرهنگیان و هیئت همراه با حضور در محل برگزاری نمایشگاه آثار طلاب، اساتید و فضلای استان خوزستان از این آثار بازدید کردند.

در این بازدید ابتدا حجت الاسلام میرعلائی راد معاون پژوهش حوزه علمیه خوزستان،گزارشی از روند برگزاری نمایشگاه و توضیحاتی در خصوص آثار ارائه شده به حاضرین ارائه داد.

سپس حجت الاسلام والمسلمین جوانمرد زاده ضمن تقدیر از کلیه کسانی که درحوزه پژوهش تلاش کرده و معارف دین مبین اسلام را ترویج می کنند، بیان داشت: اگر محور ما در پژوهش ها و تحقیقات مسئله باشد نه تکرارمکررات یا تورم موضوعات قطعا شاهد پیشرفت خواهیم بود.

در ادامه آقای صالحی شبلیزی سرپرست امور پردیس های دانشگاه فرهنگیان استان خوزستان ضمن تقدیر از برگزارکنندگان و دست اندرکاران این نمایشگاه گفت: یکی از راههای تقویت وحدت و همکاری بین حوزه و دانشگاه همین برگزاری نمایشگاه آثار و دستاوردهای طلاب و اساتید حوزه در دانشگاه و آثار و دستاوردهای دانشجویان و اساتید دانشگاهی در زمینهٔ کازهای حوزوی در حوزه های علمیه است. با این کار سطح اساتید حوزه در مقایسه با اساتید دانشگاه و برعکس مشخص و سنجیده می شود همچنین زمینه برای کارهای مشترک بین حوزه و دانشگاه از جمله برگزاری نمایشگاه آثار مشترک حوزویان و دانشگاهیان فراهم می شود.

همچنین حجت الاسلام مرشدیان معاون تبلیغ حوزه علمیه خوزستان گزارشی از فعالیت های تبلیغی صورت گرفته شده در دانشگاه های فرهنگیان استان خوزستان ارائه داد.

در پایان این بازدید حاضرین زمینه های تقویت همکاری و تعاملات فی مابین حوزه علمیه و دانشگاه فرهنگیان استان خوزستان را مورد بررسی قرار دادند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha