دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۷ شوال ۱۴۴۵ | May 6, 2024
تصاویر/ سلسله جلسات هفتگی کمیته جذب حوزه علمیه خوزستان

حوزه/ سلسله جلسات هفتگی بررسی فرآیند جذب مدارس علمیه خوزستان به همت کمیته جذب حوزه علمیه خوزستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، سلسله جلسات هفتگی بررسی فرآیند جذب مدارس علمیه امروز به همت کمیته جذب حوزه علمیه خوزستان و با حضور اعضای کمیته و تعدادی از مدیران و دبیران کمیته جذب مدارس علمیه خوزستان در دفتر مدیریت حوزه علمیه خوزستان برگزار شد.

در این جلسه حاضرین پس از بررسی برنامه جذب سال جدید مدارس، راهکارهای مؤثر در بهبود فرآیند جذب هر مدرسه بر اساس زیست بوم آنها را تنظیم و سپس شاخص های کمی و کیفی در جذب هر مدرسه بر اساس آن راهکارها مورد ارزیابی قرار گرفت.

در این هفته فرآیند جذب مدارس علمیه صاحب الزمان(عج) ماهشهر، حضرت قائم(عج) حمیدیه، رضویه هویزه و امیرالمؤمنین(ع) و امام حسین(ع) اهواز مورد بررسی حاضرین قرار گرفته است.

گفتنی است، از آغاز برگزاری این سلسله جلسات تاکنون روند جذب ۱۷ مدرسه علمیه مورد بررسی قرار گرفته است.

از ابتدای سال تحصیلی جدید تمامی مدارس علمیه استان با برنامهٔ جذب مدون در حال فعالیت و شناسایی دانش آموزان مستعد برای جذب به حوزه علمیه خوزستان هستند.

لازم به ذکر است، هم اکنون دور اول سلسله جلسات کمیته جذب حوزه علمیه خوزستان در حال برگزاری بوده و طی این جلسات مصوباتی در خصوص بهبود فرآیند جذب مدارس علمیه صورت جلسه می شوند که مدارس علمیه باید بر اساس این صورت جلسه ها برنامه ریزی کرده و گزارش فعالیت های خود را در دور دوم برگزاری این سلسله جلسات به کمیته جذب حوزه علمیه خوزستان ارائه دهند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha