شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
صفایی بوشهری

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با تاکید براینکه اکنون خط مقدم اسلام ناب محمدی به زنان ما تعلق دارد، عنوان کرد: بانوان مداح، مبلغ، نویسنده و پژوهشگر نقش مهم و فوق العاده ای در حفظ دین و دیانت در جامعه دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان بوشهر بعد از ظهر امروز در آیین تکریم و نکوداشت ۱۳۵ نفر از بانوان پیشکسوت مجالس حسینی در بوشهر، اظهار داشت: مکتب حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و حضرت زهرا(س) یک مکتب بیان کننده اسلام ناب محمدی است بطوری که اگر این دو بزرگوار نبودند اسلام تحریف می شد.

وی افزود: این مادر آسمانی و فرزند عرشی در سایه عنایت و حمایت امیرالمومنین(ع) حرکتی به نام جهاد تبیین ایجاد کردند که اوج آن جانفشانی اباعبدالله و یارانش در کربلا و شهادت حضرت زهرا(س) برای تبیین اسلام واقعی بود.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه استمرار این جهاد تبیین مایه معرفی اسلام واقعی شد، گفت: شما میراث داران جهاد حضرت سیدالشهدا(ع) و حضرت زهرا (س) هستید و اگر عزاداری ها و مساجد و ذکر مصایب و انشا ابیات آیینی و سوگواره ها نبود، کار بزرگ حضرت سیدالشهدا(ع) در کربلا می‌ماند.

وی با بیان اینکه خورشید تبیین و اباعبدالله الحسین(ع) غروب ندارد، ادامه داد: جهان استکبار و صهیونیست ها تصمیم گرفته اند نامی از اسلام نباشد و در این تصمیم خود جدی هستند و رسانه های دیداری و شنیداری و فضای مجازی و مزدوران و قلم بدست هایی که دارند تلاش می کنند نام و نشان اسلام از بین برود.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری با بیان اینکه دشمن برای دین زدایی هزینه می کند، گفت: جبهه مقاومت باید در برابر تهاجم بسیار گسترده جهان استکبار به اصل دین و دیانت، محتوا تولید کند.

وی با اشاره به پروژه غربی ها برای به انحراف کشیدن زنان و دختران ایرانی، خاطرنشان کرد: دشمن دلش به حال زنان و دختران نمی سوزد وگرنه چرا نسبت به نسل کشی زنان و کودکان در غزه سکوت کرده است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با تاکید براینکه اکنون خط مقدم اسلام ناب محمدی به زنان ما تعلق دارد، عنوان کرد: بانوان مداح و مبلغ و نویسنده و پژوهشگر نقش مهم و فوق العاده ای در حفظ دین و دیانت در جامعه دارند.

وی افزود: در سابقه تاریخی عزاداری در بوشهر بزرگانی بوده اند که مظلوم و محروم واقع شدند و کسی از آنها تقدیر نکرد و کار امروز شما موجب خوشحالی گذشتگان هم خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری با بیان اینکه این تجلیل امروز شما قدردانی از مکتب سیدالشهدا(ع) و حضرت زهرا (س) است، خاطرنشان کرد: این کار اساسی و بسیار ارزشمند است.

وی با اعلام اینکه سرایش مرثیه و مدح در استان بوشهر فوق العاده است، ادامه داد: افتخار ما بوشهری ها این است که سبک عزاداری هایمان سطحی نیست بلکه عمیق است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر بیان کرد: الان باید در کنار مقام معظم رهبری باشیم و در منظومه ولایت زندگی کنیم و با تمام توان با اخلاق و مجاهدت اسلامی و توکل به خدا و عنایت امام زمان(عج) نام و مکتب حضرت اباعبدالله(ع) و حضرت زهرا(س) که همان اسلام ناب است را پایدار نگه داریم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha