شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
علی اسدی

حوزه /مسئول شورای هماهنگی شبکه‌های هیئت و تشکل‌های دینی استان همدان، گفت: دوره توانمندسازی «ماه» را ویژه‌ مدیران هیأت‌های مذهبی و تشکل‌های دینی و مسئولان رسانه، بخش نوجوان و بخش خواهران هیأت‌ها و تشکل‌ها استان همدان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، علی اسدی مسئول شورای هماهنگی شبکه‌های هیئت و تشکل‌های دینی استان همدان، شب گذشته در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دوره توانمندسازی «ماه» از سوی سازمان هیأت و تشکل‌های دینی برای معرفت و مهارت‌افزایی هیأت‌ها و تشکل‌های دینی درآوردگاه تمدنی در سراسر کشور برگزار شد.

وی افزود: این دوره به هیأت‌هایی اختصاص داشت که ظرفیت اصلی خود را می‌دانند و در جامعه پیرامون خود کنشگری اجتماعی و فرهنگی دارند.

اسدی با اشاره به لزوم برپایی چنین دوره‌هایی، یادآور شد: دوره توانمندسازی ماه، به منظور معرفت افزایی و انسجام بیشتر و به منظور استفاده و انتقال تجربیات موفق و موثر تشکل‌های دینی و هیئت‌های مذهبی که دارای شاخه‌های چهارگانه فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی هستند تشکیل شد.

وی در باب ویژگی‌های این دوره، خاطرنشان کرد: می‌توان به استفاده از توان علمی و تجربه‌ عملی اساتید برجسته‌ کشور، ارائه‌ مدرک معتبر کشوری و همچنین بهره‌مندی از مزایای ویژه‌ شرکت کنندگان در این دوره اشاره کرد.

مسئول شورای هماهنگی شبکه‌های هیئت و تشکل‌های دینی استان همدان گفت: تشکل‌ها یا هیئت‌هایی که دارای فعالیت‌های مختص مدیریتی و منابع انسانی، بخش تربیت نوجوان و جوانان، بخش خواهران و بخش رسانه هستند، مخاطبین این دوره بودند.

اسدی، همچنین به تشریح نحوه و کیفیت دوره پرداخت و یادآور شد: در این دوره که با حضور ۱۴۰ نفر از اعضای تشکل‌های دینی وهیئت‌های شاخص استان برگزار شد، حاضرین از اساتید مجرب کشوری و استانی معارف و مهارت کسب نموده و به انتقال تجربیات موفق خود و بحث و تبادل نظر پیرامون مسائل مبتلابه فرهنگی و اجتماعی نموده و راهکارهای مناسب رفع مشکلات فرهنگی را مورد بحث قرار دادند.

مسئول شورای هماهنگی شبکه‌های هیئت و تشکل‌های دینی استان همدان، اظهار کرد: با تدابیر صورت گرفته، مقرر شده که بعد از اتمام دوره‌ حضوری، ادامه‌ این دوره به‌صورت مجازی ادامه یافته و هم‌زمان با برگزاری دوره‌های مجازی، با اعزام کارشناس راهبر از آموزش‌های مجازی و پروژه‌های آموزشی، پشتیبانی به عمل آید.

گفتنی است: این دوره به همت اداره کل تبلیغات اسلامی استان و شورای هماهنگی شبکه‌های هیئت و تشکل‌های دینی، در ایام ششم الی هشتم دی ماه در استان همدان برگزار شد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha