سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
حجت الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری گفت: بانوان مداح، مرثیه خوان و ذاکر، اهل تحقیق و تألیف، میراث داران جهاد تبیین حضرت زهرا(س) و امام حسین(ع) هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان بوشهر امروز در حاشیه برگزاری آیین تکریم و نکوداشت ۱۳۵ نفر از بانوان پیشکسوت مجالس حسینی در بوشهر، اظهار داشت: بانوان مداح، مرثیه خوان و ذاکر، اهل تحقیق و تالیف، میراث داران جهاد تبیین حضرت زهرا(س) و امام حسین(ع) هستند.

وی افزود: حضرت زهرا (س) جهادی در صدر اسلام برای بیان اسلام ناب محمدی که در معرض تحریف در طول تاریخ بوده انجام داده‌اند و با این جهاد کاری بزرگ را رقم زدند، حضرت زینب(س) نیز آن را ادامه داد و اکنون این جهاد به دست بانوان سپرده شده است.

امام جمعه بوشهر گفت: در شرایطی که تهاجم فرهنگی بالایی از سوی دشمنان وجود دارد تلاش بانوان در عرصه جهاد تبیین، کاری بزرگ است، بنابراین قدردانی از این افراد قدردانی از مکتب حضرت زهرا(س) و امام حسین(ع) است.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری بیان کرد: مداحان، نوحه خوانان، ذاکرین و هیئات مذهبی، سرمایه‌های بزرگ مکتب اهل بیت(ع) هستند و این چراغی که حضرت زهرا(س) و امام حسین(ع) روشن کرده‌اند را روشن نگه می‌دارند، به همین دلیل هیئات مذهبی، حسینیه‌ها و مساجد ستارگان درخشان، پرفروغ و بی‌غروب مکتب اهل بیت(ع) هستند و تقدیر از اینها، تقدیر از مکتب اهل بیت(ع) است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha