دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
مسئول سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون کشور

حوزه/ مسئول سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون کشور به ایجاد شبکه مبلغین با کارکرد اعزام روحانیون به کاروان‌های راهیان نور اشاره کرد و گفت: شبکه هادیان سیاسی را نیز برای اولین بار با محوریت روحانیت، راه اندازی کردیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اصفهان، حجت الاسلام والمسلمین محمود محمدی شاهرودی، مسئول سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون کشور در دیدار اعضای شورای بسیج اساتید کشور با آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد نماینده ولی فقیه در استان اصفهان، گزارشی از وضعت بسیج اساتید و طلاب کشور بیان کرد و اظهار داشت: امسال برای اولین بار با حضور ۵ هزار طلبه و دانشجو در جوار مرقد حضرت امام(ره)، پیام امام(ره) در خصوص تشکیل بسیج روحانیون و طلاب بازخوانی شد.

وی افزود: در حال حاضر سازمان بسیج طلاب و روحانیون تنها قشری از اقشار ۲۲گانه بسیج است که تحت امر نماینده مستقیم رهبر انقلاب در سپاه است و ۱۳۵ حوزه مقاومت، یک هزار و ۶۰۰ پایگاه و ۲۲۶ هزار طلبه برادر و خواهر سازماندهی شده دارد و حدود یک هزار و ۸۰۰ گروه جهادی اختصاصی طلاب و روحانیون در سراسر کشور وجود دارد.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی شاهرودی به ایجاد شبکه مبلغین با کارکرد اعزام روحانیون به کاروان‌های راهیان نور اشاره کرد و گفت: شبکه هادیان سیاسی را نیز برای اولین بار با محوریت روحانیت، راه اندازی کردیم.

وی اصفهان را از لحاظ اجرای مأموریت‌ها و برنامه‌ها دارای جایگاه خوبی عنوان کرد و ادامه داد: برای سال جاری مأموریت اصلی سه موضوع اساسی جهاد تبیین، جهاد امیدآفرینی و جهاد خدمت رسانی است که در سال آینده نیز این مأموریت انجام خواهد شد.

مسئول سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون کشور همچنین از تهیه سند تحول بسیج اساتید و طلاب نیز خبر داد و گفت: با جلسات متعدد سند تحولی را نمایندگی ولی فقیه تهیه کرد و در مجموعه بسیج طلاب، به شش راهبرد اساسی رسید که چشم انداز ۱۰ سال آینده را روشن می کند.

وی خاطرنشان کرد: در بحث انتخابات نیز یک طرح ملی جهاد تبیین تهیه شده است که بخشی از آن مربوط به روحانیت است و براساس آن تبلیغ و دعوت چهره به چهره برای مشارکت حداکثری در انتخابات به استان ها ابلاغ شده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • حسینی IR ۱۴:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۰
    0 0
    بسیج طلاب با حضور حاج اقا شاهرودی واقعا متحول شده و فعال گشته