دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 13, 2024
آیین نکوداشت مرحوم قاضی‌دهی در اردبیل

حوزه/ آیین نکوداشت مرحوم سید محمد قاضی‌دهی، پژوهشگر و محقق برجسته اردبیلی،با حضور نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اردبیل، آیین نکوداشت مرحوم سید محمد قاضی‌دهی، پژوهشگر و محقق برجسته اردبیلی، عصر امروز با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل، استاندار اردبیل، مدیرکل صدا و سیمای مرکز اردبیل و جمعی از مسئولان و علاقه‌مندان در سالن اجتماعات صدا و سیمای مرکز اردبیل برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسن عاملی، نماینده ولی فقیه در استان اردبیل در این مراسم با اشاره به عظمت و بالندگی ایران اسلامی به وجود علما، محققان، پژوهشگران و دانشمندانی اشاره کرد که در این عرصه سعی کردند فعالیت مفید و مؤثری داشته باشند.

وی با بیان اینکه مرحوم قاضی‌دهی نه تنها دنبال نام و شهرت دنیوی نبود بلکه سعی کرد با آثار فاخر و ارزشمند خود جاودانه بماند، گفت: در سایه علم و جهاد تأثیرگذار در این عرصه است که می‌توان کشور را به نقطه استقلال و عظمت واقعی سوق داد.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل تلاش‌های خستگی‌ناپذیر مرحوم قاضی‌دهی را گرامی داشت و افزود: وی در عمر کوتاه و گران‌سنگ خود 11 اثر ارزشمند از خود به یادگار گذاشت که قطعا برای نسل‌های آینده و کنونی بسیار ارزشمند و مؤثر خواهد بود.

سید حامد عاملی، استاندار اردبیل نیز در این مراسم با اشاره به 30 سال دوستی و رفاقت با مرحوم قاضی‌دهی گفت: جز خیر و برکت و حق و حقیقت از این شخصیت ندیدم.

وی افزود: در سنگر علم، تحقیق و پژوهش ما به وجود چنین شخصیت‌های خاضع و خاشع نیاز داریم تا بتوانیم در سپهر علم و پیشرفت دنیا حرفی برای گفتن داشته باشیم.

سید محسن لطیفی، مدیرکل صدا و سیمای مرکز اردبیل نیز در این مراسم با بیان اینکه صدا و سیما به وجود چنین مدیر و کارشناس خلاق و مبتکر به خود می‌بالد، گفت: مرحوم قاضی‌دهی با سنت حسنه و خیر و برکت خود در عرصه‌های مختلف برای صدا و سیما نام نیک و ماندگاری از خود به یادگار گذاشت.

وی تصریح کرد: با راه‌اندازی رادیو آران در حوزه جمهوری آذربایجان و قفقاز زمینه وحدت و همگرایی امت اسلامی فراهم و شاهد نشر معارف اهل بیت (ع) بودیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha