دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 13, 2024
مرحله نهایی هشتمین همایش بین‌المللی گفتگو و مناظرات رضوی

حوزه/ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل از برگزاری مرحله نهایی هشتمین همایش بین‌المللی گفت‌وگو و مناظرات رضوی در اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اردبیل، امیر رجبی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل امروز در نشست شورای سیاست‌گذاری و اجرایی این همایش، گفت: هشتمین همایش بین‌المللی گفت‌وگو و مناظرات رضوی با حضور برگزیدگان مقالات برتر و نمایندگان ادیان و مذاهب در دانشگاه محقق اردبیلی و طی روزهای ۱۳ و۱۴ دی برگزار می‌شود.

به گفته رجبی، ۱۱۵ مقاله و خلاصه سخنرانی از محققان داخلی و خارجی برای حضور در این همایش ارسال شده است که مقالات بخش اصلی همایش توسط ۱۹ نفر از اساتید برجسته حوزه و دانشگاه کشور ارزیابی شده و ۱۰ مقاله به عنوان مقالات برتر این دوره از همایش انتخاب شده است.

وی افزود: پنل‌های ارائه مقالات برتر این همایش در قالب دو کارگاه در روز ۱۴ دی ماه از ساعت ۸ تا ۱۰ صبح در سالن بصیرت و سالن کنفرانس دانشکده کشاورزی دانشگاه محقق اردبیلی برگزار می‌شود.

رجبی ادامه داد: همچنین اختتامیه همایش و نشست گفت‌وگوی ادیان و مذاهب با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل، نمایندگانی از کلیمیان، مسیحیان و اهل تسنن و نیز محققانی از کشورهای عراق، لبنان، سوریه و گرجستان برگزار خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل بیان داشت: مدیرعامل بنیاد بین‌المللی امام رضا(ع)، رئیس پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات و نیز معاون ادیان و مذاهب سازمان فرهنگ و ارتباطات میهمانان ویژه این همایش خواهند بود و همچنین از دو عنوان کتاب در اختتامیه این همایش رونمایی خواهد شد.

گفتنی است، هشتمین همایش بین‌المللی گفت‌وگو و مناظرات رضوی با مشارکت بنیاد بین‌المللی فرهنگی هنری امام رضا(ع)، معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha