جمعه ۱۸ خرداد ۱۴۰۳ |۳۰ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 7, 2024
حجت‌الاسلام علیه

حوزه/حجت‌الاسلام علیه با بیان اینکه هدف تمامی فتنه‌گران واگرایی امت از ولایت است، اظهار کرد: با توجه به مصداق ولایت در هر عرصه اگر مردم با ولایت باشد و با ولایت همبستگی داشته باشد آن امت هم عزت داشته و هم غیر قابل شکست و بر فتنه‌گران مجال فرصت نخواهد بود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اردبیل، حجت‌الاسلام حسین علیه، مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل، ظهر امروز در همایش بصیرت میثاق امت با ولایت در شهرستان مشگین‌شهر، با بیان اینکه هدف تمامی فتنه‌گران واگرایی امت از ولایت است، اظهار کرد: با توجه به مصداق ولایت در هر عرصه اگر مردم با ولایت باشد و با ولایت همبستگی داشته باشد آن امت هم عزت داشته و هم غیر قابل شکست و بر فتنه‌گران مجال فرصت نخواهد بود.

وی با اشاره به اینکه امت بدون ولی ذلیل است، افزود: اگر ولی تنها بماند، اقتدار ندارد و به تنهایی قادر به انجام کاری نخواهد بود اما با هم باشند امت ارزشی، قوی و شکست ناپذیر خواهد بود، لذا همگان باید بدانند که جمله تاریخی حضرت آقا در رابطه با فتنه ۹ دی بدین معنی است که همبستگی امت با ولایت ضربه محکمی بر فک دشمن بوده و هیچ موقع از هم جدا نخواهد شد.

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل به دیگر اهداف مشترک فتنه‌گران اشاره کرد و گفت: مشروعیت‌زدایی از رهبری و حاکمیت، اعتبارزدایی بر روی رهبری دوم، کارآمدزدایی که فتنه‌گرها همیشه بر آن هستند تا حاکمیت دینی را ناکارآمد و رهبری را ضعیف نشان دهند، در حالی که مشکلات هیچ موقع مستقیم مربوط به رهبری نبوده است.

حجت‌الاسلام علیه، امنیت زدایی جامعه را دیگر هدف فتنه‌گران عنوان کرد و گفت: امنیت صرفاً به معنایی اصطلاحی نیست موضوع‌های اقتصادی، سیاسی، علمی را نیز شامل می‌شود که اگر فتنه‌ها را بررسی کنیم فتنه ۸۷ مربوط به کوی دانشگاه بود، ۹۸ تقریباً ۲۶ استان درگیر بود و می‌خواستند نشان دهند در کشور ما امنیت وجود ندارد، هر فتنه نسبت به فتنه قبلی خشن‌تر بود و هر روز میدان اراذل و اوباش وسیع‌تر بود تا اینکه بگویند در جامعه امنیت وجود ندارد در حالی که هیچ ضربه‌ای بالاتر از اغتشاش به اقتصاد ضربه نمی‌زد.

وی افزود: اعتمادزدایی دیگر هدف فتنه‌گران بود در جامعه مردم را نسبت به حاکمیت بی‌اعتماد کردند در جنگ شناختی اذهان مردمی می‌گویند، اعتماد نکنید.

حجت‌الاسلام علیه با بیان اینکه حضور مردم در تمامی عرصه‌ها از جمله انتخابات، راهپیمایی ۹ دی، راهپیمایی ۲۲ بهمن، و غیره لازم و ضروری است، ادامه داد: حضور در صحنه معادله دشمنان را عوض خواهد کرد، لذا مشارکت مردم بسیار مهم است و وقتی دشمن حضورمان را می‌بیند قطعاً در چانه‌زنی قدرت ما افزایش پیدا می‌کند.

وی با بیان اینکه شرکت در انتخابات لبیک به جهاد کبیر است، خاطرنشان کرد: مشارکت در انتخابات بحث شخصی نیست، شاید اهداف تبعی داشته باشد ولی هدف اصلی حضور در تعیین سرنوشت کشور بوده که همه باید در این راستا حضور داشته باشند.

انتهای خبر/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha